Η ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΣΥΖΕΥΞΗ ΤΩΝ ΟΜΩΝΥΜΩΝ
Διαβάζω και μεταφέρω από το ομογενειακό ΚΑΛΑΜΙ
ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
Την καταγράφω λέξη προς λέξη δίχως να επεμβαίνω προσθετικά ή αφαιρετικά ούτε σε συμπλεκτικό σύνδεσμο!!
Πηγή η δημοκρατική εφημερίς της Αστόρια
Διαλύεται ο Ελληνισμός εξ αιτίας των ρασοφόρων των υψηλών πυλών και λοιπων σφογγοκολάριων της σάπιας και επί ελληνικού εδάφους εξουσία, που υμνούν την θρησκοδολαρία!! Οι ήδη κλητευθέντες της αυριανής ψήφου, δεν γνωρίζουν ούτε την καλησπέρα στα ελληνικά.
Ανταπόκριση από το "Καλάμι"..Μαύρ' η νύχτα στα βουνά (Αστόρια) μαύρη σαν καλιακούδα !! Απορία ψάλτου (Κλύδωνας) : Κι αφού έχουν τα πράγματα έτσι να τους επανεισαγάγουμε τον Κασσελάκηκη κι ας τον δασμολογήσει ο Τραμπ.. Είχαν το ..αστέρι μέσα στα πόδια τους και τον εξήγαγαν να ..σώσει την μητέρα πατρίδα;
Επιστολή από την καθηγήτρια- συγγραφέα Gonda Van Steen, γιά πωλήσεις παιδιών και ΑXΕΠΑ (AHEPA)
Ως αρχή- εισαγωγή, δημοσιεύουμε την επιστολή στο ''KΑΛΑΜΙ'', της καθηγήτριας Ελληνικών Σπουδών στην έδρα Κοραή του King's College στο Λονδίνο, Gonda Van Steen, που έφερε στο φως το μεγάλο σκάνδαλο με την πώληση παιδιών, ορφανών και μη, από Ελλάδα στις ΗΠΑ, με το βιβλίο της «Ζητούνται παιδιά από την Ελλάδα».
Κατόπιν εορτής (καταδίκη Μενέντεζ) εξαπέλυσε ο εκ των γενειοφόρων της ιεραρχίας Ελπιδοφόρος εκστρατεία απομόνωσης των μετώπων που είχε ο ίδιος ανοίξει με βουτηγμένο στο ..Καλαματιανό λάδι αμερικανό γερουσιαστή.
Στον σκουπιδοφάγο 25 χρόνια απαξίωσης του Ελληνισμού εξ αιτίας των Τουρκολάγνων θρησκευτικών και πολιτικών ηγετών.. (ως και ελληνόγλωσσα σχολεία έχουν κλείσει)
Πηγή Καλάμι (ομογένειας)
ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ !! ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΕ Η ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;
''Είδηση-βόμβα'', όπως θα έγραφαν και ΜΜΕ Αθήνας, κατηγορίας 107 και βάλε.
ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΛΑΜΙ: ΜΗΝ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΝΔ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ
«Εάν δεν είσαι ικανός να εκνευρίζεις κανέναν με τα γραπτά σου, τότε να εγκαταλείψεις το επάγγελμα»
Απόδημοι-Ομογενείς... ΜΗΝ ψηφίζετε απατεώνες (ΝΔ / ΣΥΡΙΖΑ) Πρόκειται γιά κόμματα ψευτών, πολιτικών απατεώνων.
ΤΗΣ ΠΕΡΙΛΑΛΗΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗΣ ΨΗΦΟΥ
Το ''έγκλημα διαρκείας'' με θύμα την ελληνική Ομογένεια. Aρχιεπισκοπή και ελλην. κυβερνήσεις κατάστρεψαν τον Ελληνισμό ΗΠΑ. Σχέδιο αφανισμού Ομογένειας, με κλείσιμο ελληνικών σχολείων ενοριών Πριν 20 χρόνια, άρχισε αργά και μεθοδικά ο ''αγώνας'' γιά να μην υπάρξει συνέχεια της ελληνικής παρουσίας στις ΗΠΑ.
Αυτός είναι αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος των θαυμάτων που ύμνησε και προσκύνησε ο Κασσελάκης!!!
Nέα Υόρκη: Η...''σημαία'', το βρώμικο παρασκήνιο, οι ''λέρες'', ο... Ελπιδοφόρος, η...υφΥπεξ με την κόρη (ή...''υιό'';;;). Γεγονότα και ουσία. Ανατριχιαστικές αλήθειες...
Με το ζήτημα της έκθεσης στο γεν. προξενείο (Νέα Υόρκη), ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα και όπως το συνηθίζουν, με μισόλογα, αδιαφορώντας γιά την ουσία. Τα ασοβάρευτα ΜΜΕ, ως άσχετα με Ομογένεια, είδαν το θέμα (μόνο)... κομματικά!!!
Αγνοώντας την πραγματικότητα, ότι η ''επίθεση'' στον γεν. πρόξενο γιά την φιλοξενία της έκθεσης, έχει άμεση σχέση με τον πόλεμο κατά αρχιεπ. Ελπιδοφόρου, από Αντ. Διαματάρη και λοιπούς, με την σύμπραξη της τραγικής υφΥπεξ Αλεξ. Παπαδόπουλου.
Ο ''πόλεμος'', έχει στόχο την αντικατάσταση του Ελπιδοφόρου από τον αρχιεπ. Αυστραλίας Μακάριο ή (το ''ταίρι'' του) τον Σικάγου Ναθαναήλ, ώστε οι ''ενδιαφερόμενοι'' να έχουν πρόσβαση στο... χρήμα της Αρχιεπισκοπής.
Η έκθεση, είχε θέμα τις κακοποιήσεις γυναικών στην Ελλάδα, όπου τα τελευταία χρόνια η βία γενικά, έχει εξελιχθεί σε επικίνδυνο και ανησυχητικό φαινόμενο, ακόμα και μεταξύ ανήλικων. Αλλά γιά το ''καθεστώς Μητσοτάκη'', δεν υπάρχει πρόβλημα.
Το μήνυμα του έργου της Τζόρτζια Λαλέ, ''Neighborhood Guilt'' (Η Ενοχή της Γειτονιάς), αποτυπώθηκε σε σχήμα σημαίας Ελλάδας, αποτελούμενη από υφάσματα κακοποιημένων γυναικών, στην πλειοψηφία τους σε κόκκινο / ροζ / λευκό χρώμα.
Στο γεν. προξενείο στην Νέα Υόρκη, συνηθίζονται εκθέσεις καλλιτεχνών τα τελευταία 7 χρόνια, ειδικά επί θητείας Κ. Κούτρα πριν, μετατρέποντας το ''προξενικό κατάστημα'' σε ένα είδος ''γκαλερί''. Αλλά το γεγονός αυτό ουδέποτε ενόχλησε το υπουργείο Εξωφρενικών, γνωστό και ως Εξωτερικών.
Τώρα ''ενοχλήθηκε'' -με υπόδειξη της υφυπ. Εξωτερικών- ο υπουργός Γ. Γεραπετρίτης, επειδή η ενόχληση... Αντώνη Διαματάρη, μέσω του ακροδεξιού κόμματος ''Νίκη'' και του ''χριστιανο-εθνικιστή'' προέδρου του, Δημ. Νατσιού, μεταφέρθηκε στην... Βουλή.
Και η έκθεση -με εντολή υπουργού- απαγορεύτηκε, ΠΡΙΝ αναφερθεί το ζήτημα στην Βουλή, όπως τόνισε ο υπουργός, αφού υπήρξε επαφή Διαματάρη-Παπαδόπουλου με τον υπουργό.... Θυμίζοντας εποχές ''ελλάς ελλήνων χριστιανών'', σούπερ ''πατριωτών'' και πιστοποιώντας έτσι, ότι η Ελλάδα κυβερνάται από ένα ανελεύθερο- αντιδημοκρατικό καθεστώς.
Οι αντιδράσεις πολλές, αλλά δεν έχει σημασία με το σάπιο κράτος Ελλάδας, το ''καθεστώς Μητσοτάκη'' και τα κρατικοδίαιτα διαπλεκόμενα κόμματα. Σημασία έχει ότι το έργο και η δημιουργός του, απόκτησαν τεράστια δημοσιότητα- διαφήμιση.
Επίσης, έγινε και μικρή απόπειρα εμπρησμού στον εξωτερικό χώρο του προξενείου. Τα γεγονότα, το παρασκήνιο Ας πάρουμε τα γεγονότα με την σειρά, γιά να καταλάβουμε τι πραγματικά έγινε, επειδή τα μισόλογα των ελεγχόμενων ΜΜΕ Ελλάδας, δεν μας ''διαφωτίζουν''...
Με email το γεν. προξενείο είχε ενημερώσει ΜΜΕ και άλλους γιά την έκθεση (άρχισε 15 Δεκ. '23), έχοντας και την φωτογραφία της σημαίας, όπως την είχε διαμορφώσει η Τζόρτζια Λαλέ.
Δύο ημέρες πριν, άρθρο στην μικρής κυκλοφορίας ''μητσοτακική'' εφημερίδα ''Εθνικός Κήρυξ'' Αστόριας Νέας Υόρκης, επέκρινε την έκθεση και τον γεν. πρόξενο, επειδή ''έθιγαν'' το ''σύμβολο του έθνους''.
Η εφημερίδα και ο ιδιοκτήτης της, πρ. υφυπουργός Εξωτερικών, Αντώνης Δαματάρης, θυμήθηκαν έτσι τον ''παλιό καλό εαυτό'' τους, τότε που ο ''Κήρυξ'', υποστήριζε θερμά την ''χούντα'' (επταετία), αλλά και πρόσφατα, με τις πονηρές ''επαφές'' με τον ''πυρήνα Χρυσής Αυγής'' Νέας Υόρκης και τους ακροδεξιούς προεδροπαράγοντες (''καλαμαράδες'' και μη) στην Ομοσπονδία ελληνικών Σωματείων Νέας Υόρκης, που δημιούργησαν εμφύλιο και την διάλυσαν.
Η φωτογραφία, που χρησιμοποίησε ο θεούσος πρόεδρος του κόμματος ''Νίκη'' στην Βουλή, ήταν από την εφημερίδα.
Στο ''κόλπο'' ανακατεμένη και η υφΥπεξ Αλεξάνδρα Παπαδόπουλου, η οποία και ''συμβούλεψε'' τον υπουργό Γεραπετρίτη να ''κλείσει την έκθεση''.
Επαναλαμβάνουμε, γιατί είναι σημαντικό: Εκθέσεις και πολλές, γίνονταν τακτικά στο γεν. προξενείο τα τελευταία 7 χρόνια. Ουδέποτε υπήρξαν αντιδράσεις.
Οι γηγενείς έλληνες έχουν αποκηρύξει από ετών εξ αιτίας της διαφθοράς την ομογένεια, με το υγιές κομμάτι της 'ν αδιαφορεί παγερά για την ύπαρξή μας.. Και οι αμερικανικές υπηρεσίες το ξέρουν καλά.. Είπατε κάτι που δεν άκουσα;
..και ανεγκέφαλη η ομογένεια των ΗΠΑ του αμερικανικού για την πλειοψηφία εφιάλτη και όχι ονείρου.. Δείτε τι αλίευσα Την Αρχιεπισκοπή υποστηρίζουν και οι διεφθαρμένες ελληνικές κυβερνήσεις, που συμπορεύονται, πιστές στο δόγμα ''διαίρει, κονόμα και βασίλευε''.(και τι σας έχω για μετά σε σχέση με τα μαιλ της ασημακοπούλου..)
.............
Άνοιξα μπελάδες.. Έκανα αποδοχή σε συμπατριώτη μας ομογενή στο Αμέρικα κι άρχισε να με βομβαρδίζει με καταγγελίες και ερωτήματα.. Ερχεται πολύ γέλιο μου γράφει... αλλά εξ όσων διαπιστώνω σε δεύτερη πλάγια ανάγνωση, μάλλον μετεκλογικό δράμα προβλέπω εγώ ..
Oι εγκληματικές απραξίες-ανοχές διεφθαρμένων ελληνικών κυβερνήσεων, οι πολιτικές θλιβερών εξαγορασμένων ΜΜΕ Αθήνας και το φιλοχρήματο πατριαρχείο του Βοθρολομαίου -μέσω Αρχιεπισκοπής- κατάστρεψαν την Ομογένεια ΗΠΑ.
...............
ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ CIA
ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΑΛΑΜΙ ---Η ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ
..............
Κάθε φορά που η Αρχιεπισκοπή Αμερικής (ΗΠΑ) σταματά χορηγίες- διαφημίσεις στην ''μητσοτακική'' εφημερίδα ''Εθνικός Κήρυξ'', Ν. Υόρκης, έχουμε... ''εκκλησιαστική κρίση'' με συμμετοχή του πατρ. Βαρθολομαίου.
.Κούλης ΝΔ και Μενέντεζ : Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του κι αναγάλλιασε η καρδιά του. Ο ανυποχώρητος και ασυγκράτηος "φιλλέλην" βρίσκεται στον προθάλαμο ενός βαρύτατου κατηγορητηρίου που αφορά την από κοινού λήψη δώρων με τον Αρσαλιάν για την επί χρηματισμό προώθηση σε θέσεις κλειδιά εκλεκτών τους.
Δι ευχών των αγίων πατέρων ημών δηλαδή της CIA..
..........
Η αλήθεια εκτός από επαναστατική μοιράζει πόνο που τα συνήθη παυσίπονα αδυνατούν να καταπραΰνουν.. Κι εγώ την έχω ενσωματώσει στις αξίες μου αδιαφορώντας παγερά αν τον κατευθύνω και κατά συγγενών πρώτου βαθμού...
........
Σκάνδαλα, καυγάδες και…εισαγγελικές έρευνες διχάζουν την λεγόμενη ή λεγάμενη Ομογένεια - Ρωγμές στην εικόνα του Ελπιδοφόρου και αντάρτικο από την νεότερη γενιά Ελληνο αμερικανών που με την ελληνική γλώσσα ούτε δια χειραψίας δεν έχουν συστηθεί
.............