Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

Ομογένεια : Του ανταποκριτή μας

 Αυτός είναι αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος των θαυμάτων που ύμνησε και προσκύνησε ο Κασσελάκης!!! Nέα Υόρκη: Η...''σημαία'', το βρώμικο παρασκήνιο, οι ''λέρες'', ο... Ελπιδοφόρος, η...υφΥπεξ με την κόρη (ή...''υιό'';;;). Γεγονότα και ουσία. Ανατριχιαστικές αλήθειες...



Με το ζήτημα της έκθεσης στο γεν. προξενείο (Νέα Υόρκη), ασχολήθηκαν τα ΜΜΕ στην Ελλάδα και όπως το συνηθίζουν, με μισόλογα, αδιαφορώντας γιά την ουσία. Τα ασοβάρευτα ΜΜΕ, ως άσχετα με Ομογένεια, είδαν το θέμα (μόνο)... κομματικά!!! 

Αγνοώντας την πραγματικότητα, ότι η ''επίθεση'' στον γεν. πρόξενο γιά την φιλοξενία της έκθεσης, έχει άμεση σχέση με τον πόλεμο κατά αρχιεπ. Ελπιδοφόρου, από Αντ. Διαματάρη και λοιπούς, με την σύμπραξη της τραγικής υφΥπεξ Αλεξ. Παπαδόπουλου. 

Ο ''πόλεμος'', έχει στόχο την αντικατάσταση του Ελπιδοφόρου από τον αρχιεπ. Αυστραλίας Μακάριο ή (το ''ταίρι'' του) τον Σικάγου Ναθαναήλ, ώστε οι ''ενδιαφερόμενοι'' να έχουν πρόσβαση στο... χρήμα της Αρχιεπισκοπής. 

Η έκθεση, είχε θέμα τις κακοποιήσεις γυναικών στην Ελλάδα, όπου τα τελευταία χρόνια η βία γενικά, έχει εξελιχθεί σε επικίνδυνο και ανησυχητικό φαινόμενο, ακόμα και μεταξύ ανήλικων. Αλλά γιά το ''καθεστώς Μητσοτάκη'', δεν υπάρχει πρόβλημα. 

Το μήνυμα του έργου της Τζόρτζια Λαλέ, ''Neighborhood Guilt'' (Η Ενοχή της Γειτονιάς), αποτυπώθηκε σε σχήμα σημαίας Ελλάδας, αποτελούμενη από υφάσματα κακοποιημένων γυναικών, στην πλειοψηφία τους σε κόκκινο / ροζ / λευκό χρώμα. 

 Στο γεν. προξενείο στην Νέα Υόρκη, συνηθίζονται εκθέσεις καλλιτεχνών τα τελευταία 7 χρόνια, ειδικά επί θητείας Κ. Κούτρα πριν, μετατρέποντας το ''προξενικό κατάστημα'' σε ένα είδος ''γκαλερί''. Αλλά το γεγονός αυτό ουδέποτε ενόχλησε το υπουργείο Εξωφρενικών, γνωστό και ως Εξωτερικών. 

Τώρα ''ενοχλήθηκε'' -με υπόδειξη της υφυπ. Εξωτερικών- ο υπουργός Γ. Γεραπετρίτης, επειδή η ενόχληση... Αντώνη Διαματάρη, μέσω του ακροδεξιού κόμματος ''Νίκη'' και του ''χριστιανο-εθνικιστή'' προέδρου του, Δημ. Νατσιού, μεταφέρθηκε στην... Βουλή. 

 Και η έκθεση -με εντολή υπουργού- απαγορεύτηκε, ΠΡΙΝ αναφερθεί το ζήτημα στην Βουλή, όπως τόνισε ο υπουργός, αφού υπήρξε επαφή Διαματάρη-Παπαδόπουλου με τον υπουργό.... Θυμίζοντας εποχές ''ελλάς ελλήνων χριστιανών'', σούπερ ''πατριωτών'' και πιστοποιώντας έτσι, ότι η Ελλάδα κυβερνάται από ένα ανελεύθερο- αντιδημοκρατικό καθεστώς. 

Οι αντιδράσεις πολλές, αλλά δεν έχει σημασία με το σάπιο κράτος Ελλάδας, το ''καθεστώς Μητσοτάκη'' και τα κρατικοδίαιτα διαπλεκόμενα κόμματα. Σημασία έχει ότι το έργο και η δημιουργός του, απόκτησαν τεράστια δημοσιότητα- διαφήμιση. 

 Επίσης, έγινε και μικρή απόπειρα εμπρησμού στον εξωτερικό χώρο του προξενείου. Τα γεγονότα, το παρασκήνιο Ας πάρουμε τα γεγονότα με την σειρά, γιά να καταλάβουμε τι πραγματικά έγινε, επειδή τα μισόλογα των ελεγχόμενων ΜΜΕ Ελλάδας, δεν μας ''διαφωτίζουν''... 

Με email το γεν. προξενείο είχε ενημερώσει ΜΜΕ και άλλους γιά την έκθεση (άρχισε 15 Δεκ. '23), έχοντας και την φωτογραφία της σημαίας, όπως την είχε διαμορφώσει η Τζόρτζια Λαλέ. 

Δύο ημέρες πριν, άρθρο στην μικρής κυκλοφορίας ''μητσοτακική'' εφημερίδα ''Εθνικός Κήρυξ'' Αστόριας Νέας Υόρκης, επέκρινε την έκθεση και τον γεν. πρόξενο, επειδή ''έθιγαν'' το ''σύμβολο του έθνους''. 

Η εφημερίδα και ο ιδιοκτήτης της, πρ. υφυπουργός Εξωτερικών, Αντώνης Δαματάρης, θυμήθηκαν έτσι τον ''παλιό καλό εαυτό'' τους, τότε που ο ''Κήρυξ'', υποστήριζε θερμά την ''χούντα'' (επταετία), αλλά και πρόσφατα, με τις πονηρές ''επαφές'' με τον ''πυρήνα Χρυσής Αυγής'' Νέας Υόρκης και τους ακροδεξιούς προεδροπαράγοντες (''καλαμαράδες'' και μη) στην Ομοσπονδία ελληνικών Σωματείων Νέας Υόρκης, που δημιούργησαν εμφύλιο και την διάλυσαν. 

 Η φωτογραφία, που χρησιμοποίησε ο θεούσος πρόεδρος του κόμματος ''Νίκη'' στην Βουλή, ήταν από την εφημερίδα. 

Στο ''κόλπο'' ανακατεμένη και η υφΥπεξ Αλεξάνδρα Παπαδόπουλου, η οποία και ''συμβούλεψε'' τον υπουργό Γεραπετρίτη να ''κλείσει την έκθεση''. 

Επαναλαμβάνουμε, γιατί είναι σημαντικό: Εκθέσεις και πολλές, γίνονταν τακτικά στο γεν. προξενείο τα τελευταία 7 χρόνια. Ουδέποτε υπήρξαν αντιδράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: