ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ... ΤΩΡΑ ΤΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ΥΠΟ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ!!
27 Ιουνίου 1930. Ι. Β. Στάλιν:
«Τι είναι το σοβιετικό οικονομικό σύστημα; Το σοβιετικό οικονομικό σύστημα σημαίνει ότι:
1) η εξουσία της τάξης των καπιταλιστών και των γαιοκτημόνων έχει ανατραπεί και έχει αντικατασταθεί από την εξουσία της εργατικής τάξης και της εργαζόμενης αγροτιάς·
2) τα μέσα και τα εργαλεία παραγωγής, η γη, τα εργοστάσια, οι εγκαταστάσεις κ.λπ., έχουν αφαιρεθεί από τους καπιταλιστές και έχουν μεταβιβαστεί στην ιδιοκτησία της εργατικής τάξης και των εργαζόμενων μαζών της αγροτιάς·
3) η ανάπτυξη της παραγωγής δεν υποτάσσεται στην αρχή του ανταγωνισμού και της διασφάλισης του καπιταλιστικού κέρδους, αλλά στην αρχή της σχεδιασμένης διαχείρισης και της συστηματικής ανύψωσης του υλικού και πολιτιστικού επιπέδου των εργατών·
4) η κατανομή του εθνικού εισοδήματος δεν γίνεται προς όφελος του πλουτισμού των εκμεταλλευτριών τάξεων και των πολυάριθμων παρασιτικών υπηρετών τους, αλλά προς όφελος της συστηματικής βελτίωσης των υλικών συνθηκών των εργατών και των αγροτών και της επέκτασης της σοσιαλιστικής παραγωγής στην πόλη και την ύπαιθρο·
5) η συστηματική βελτίωση των υλικών συνθηκών των εργατών και η συνεχής αύξηση των αναγκών τους (αγοραστική δύναμη), όντας μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή επέκτασης της παραγωγής, εγγυάται στους εργάτες απέναντι σε κρίσεις υπερπαραγωγής τη μη αύξηση της ανεργίας και της φτώχειας·
6) η εργατική τάξη και η εργαζόμενη αγροτιά είναι οι ιδιοκτήτες της χώρας, εργαζόμενοι όχι για τους καπιταλιστές, αλλά για τον εργαζόμενο λαό της. Τι είναι ένα καπιταλιστικό οικονομικό σύστημα; Ένα καπιταλιστικό οικονομικό σύστημα σημαίνει ότι:
1) η εξουσία στη χώρα ανήκει στους καπιταλιστές·
2) τα εργαλεία και τα μέσα παραγωγής συγκεντρώνονται στα χέρια των εκμεταλλευτών·
3) η παραγωγή δεν υποτάσσεται στην αρχή της βελτίωσης της υλικής κατάστασης των εργαζόμενων μαζών, αλλά στην αρχή της διασφάλισης υψηλών καπιταλιστικών κερδών·
4) η κατανομή του εθνικού εισοδήματος δεν γίνεται προς όφελος της βελτίωσης της υλικής κατάστασης των εργαζομένων, αλλά προς όφελος της διασφάλισης των μεγίστων κερδών για τους εκμεταλλευτές·
5) η καπιταλιστική ορθολογικοποίηση και η ταχεία ανάπτυξη της παραγωγής, που στοχεύουν στην εξασφάλιση υψηλών κερδών για τους καπιταλιστές, αντιμετωπίζουν, ως εμπόδιο, την άθλια κατάσταση και τη φθίνουσα υλική ασφάλεια των εκατομμυρίων εργαζόμενων μαζών, οι οποίες δεν έχουν πάντα την ευκαιρία να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους ακόμη και εντός των ορίων του ελάχιστου εισοδήματος, γεγονός που αναπόφευκτα δημιουργεί τη βάση για αναπόφευκτες κρίσεις υπερπαραγωγής, αυξανόμενης ανεργίας και φτώχειας των μαζών·
6) η εργατική τάξη και οι εργαζόμενοι αγρότες υφίστανται εκμετάλλευση, δουλεύοντας όχι για τους εαυτούς τους , αλλά για μια άλλη τάξη, για την τάξη των εκμεταλλευτών.
Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του σοβιετικού οικονομικού συστήματος έναντι του καπιταλιστικού συστήματος.
Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα της σοσιαλιστικής οικονομικής οργάνωσης έναντι της καπιταλιστικής οργάνωσης.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εμείς, στην ΕΣΣΔ, έχουμε μια αυξανόμενη οικονομική άνοδο, ενώ αυτοί, οι καπιταλιστές, έχουν μια αυξανόμενη οικονομική κρίση.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εμείς, στην ΕΣΣΔ, έχουμε μια αυξανόμενη κατανάλωση (αγοραστική δύναμη) που ξεπερνά συνεχώς την αύξηση της παραγωγής, ωθώντας την προς τα εμπρός, ενώ αυτοί, οι καπιταλιστές, έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα: η αύξηση της μαζικής κατανάλωσης (αγοραστική δύναμη) δεν συμβαδίζει ποτέ με την αύξηση της παραγωγής και πάντα χάνει έδαφος-υστερεί (έναντι της αύξησης), καταδικάζοντας την παραγωγή σε κρίσεις κάθε τόσο.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτοί, οι καπιταλιστές, θεωρούν απολύτως φυσιολογικό να καταστρέφουν τα «πλεονάζοντα» αγαθά κατά τη διάρκεια κρίσεων και να "καίνε" τα «πλεονάζοντα» γεωργικά προϊόντα προκειμένου να διατηρούν υψηλές τιμές και να εξασφαλίζουν υψηλά κέρδη, ενώ εμείς, στην ΕΣΣΔ, θα στέλναμε τους δράστες τέτοιων εγκλημάτων σε ψυχιατρικό ίδρυμα»
Πολιτική έκθεση της Κεντρικής Επιτροπής προς το 16ο Συνέδριο του Πανενωσιακού Κομμουνιστικού Κόμματος (Μπολσεβίκοι), 27 Ιουνίου 1930.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου