Πέντε χιλιάδες ευρώ μηνιαίως για να μοιράσει αντίδωρα και να λιβανίσει εκείνους που κόβουν στην μέση τον μήνα για να την βγάλουν.. Και καλά εγώ είμαι άθεος κακός εχθρός της πάτρίδας και δυστυχώς για το παπαδαριό έχοντας πέσει με τα μούτρα σε εκατοντάδες σελίδες της φυσικής για να ξεστραβωθώ. Ουδέν μου ήρθε δια της θείας επιφοιτήσεως. Ρωτήστε τον Ευτύχη τον Μπιτσάκη.Αλλά αυτές οι σαπιοκοιλιές δεν ανακατατεύονται στην ιδέα πως ο εξαθλιωμένος πιστός ακροβατεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας για να υπάρξει;
Ουδεμία ενσυναίσθηση για να κάνω χρήση μιας ψυχοτροπικής πατέντας του συρμού; Ποια ενσυναίσθηση και παπαριές λαδορήγανη. Εδώ έκαψαν ζωντανό τον αστρονόμο Μπρούνο γιατί τους κατέρριψε το γεωκεντρικό πλανητικό μας σύστημα και οι άλλοι οι παπάρες οι Μωαμεθανοί τον μύστη των επιστημών και πρίγκιπα της Σαμαρκάνδης Ούλογκ Μπεγκ για τον ίδιο λόγο στον εξαθλιωμένο Έλληνα θα κολλήσουν; Τι ρωτάς κορίτσι μου. Πας καλά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου