Ο άλικος θάνατος πλανάται επί της κεφαλής των Ελληνων ως μαύρο πέπλο. Αποδεικνύοντας έτσι πως η βία δεν είναι μία. Γιατί δεν είναι μόνο η επιθετικότητα, η σωματική βία, οι πράξεις επιβολής και εξουσιασμού. Βία είναι και η σιωπή των θεσμών, η αδυναμία προστασίας, η άνιση πρόσβαση σε δικαιώματα και πόρους, η καθημερινή εμπειρία περιθωριοποίησης, ο κοινωνικός αποκλεισμός. Καλείται και καθεστωτική. Κύρια χαρακτηριστικά της;
Το αθέατο και η κοινωνική διάβρωση..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου