Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΤΣΣΣ ΡΕ ΜΑΓΚΑ

 Εν πρώτοις Αλέξη (Κούγια) που ευκαιρίας δοθείσης μοιράζεις τα φώτα σου έχοντας όμως μετρήσει την πολιτική σκιά σου για μπόι. 

Εν πρώτοις έτσι οι γνώσεις μου επαρκούν για να επιβεβαιώσω ότι από την στιγμή που δεν προέκυψε ανήκεστος βλάβη από τον ξυλοδαρμό της κυρίας Λύτρα, πράγματι η κατηγορία υποβιβάζεται σε πλημμέλημα και δικαίως αφέθηκε ελεύθερος με ή χωρίς χειροπέδες. Ανεξαρτήτως της γνώμης κάθε καφενόβιου έλληνα. 

Και τώρα έτσι για πλάκα. 


 

Ο αντάρτης γονιός μου όταν με ξυλοφόρτωνε (και πάντως όχι δίχως αιτία) με την μαγκούρα της η μητέρα μου, με προειδοποιούσε πως: όχι να σηκώσω χέρι, αλλά ούτε να την στραβοκοιτάξω!! 

Γιατί θα μου έκοβε το χέρι από την μασχάλη. 

Κι επειδή αυτός ο Μέγας άντρας ήταν λιτός στα λόγια του και πλούσιος στα έργα του, ήμουν σίγουρος πως την επομένη θα πήγαινα σχολειό ακρωτηριασμένος. 

Ο άντρας ο μάγκας που δεν έχει προσωπικές ανασφάλειες ακόμη και αν η σύντροφός του τού τινάξει το νευρικό του σύστημα στα άκρα (δεν είναι λίγες αυτές) αυτοσυγκρατείται.. 

Γιατί οφείλει να είναι γενναιόδωρος και κυρίως να γνωρίζει πως το χέρι του μπορεί να προκαλέσει ζημιά. 

Άσε έτσι ρε Αλέξη πάρε το κουβαδάκι σου και παίξε σ’ άλλη παραλία γιατί εδώ έχει κύμα και θα πνιγείς..


Δεν υπάρχουν σχόλια: