Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΟΠΙΘΗΚΟΙ ΤΟΥ ΖΟΥΚΕΜΠΕΡΓΚ

 Οι φασιστομπάτσοι του Ζούκεμπεργκ μου αφαίρεσαν ακαριαία δημοσίευση που φίλοι συνάδελφοι έχουν αναρτήσει στο Youtube.. Τυπικοί φασίστοχαφχέδες. Τόσο ηλίθιοι ώστε να μου περιποιούν τίτλους τιμής. Όταν σε υμνεί ο εχθρός σου ψάξε τι έχεις κάνει λάθος είχε γράψει ο Μάο..Στη περίπτωση της καταδίωξής σου δεν μας έδωσες ορισμό αδελφέ. Απουσία έτσι ορισμού να τον καταθέσω εγώ. Είναι ηδονή αριστοκρατικής αισθητικής να σε μέμφεται ένας φασιστοηλίθιος (δεν ξέρω αν βλέπετε την ανάρτηση αν όχι επισκεφθείτε τον ιστότοπό μου στην Google: Klydonas.blogspot.com) Η απασχόλησή μου με φασιστοπιθήκους έλαβεν τέλος

..............

Αφαιρέσαμε τη δημοσίευσή σας
Γιατί συνέβη αυτό 

 
Φαίνεται ότι προσπαθήσατε να κερδίσετε "Μου αρέσει!", ακολούθους, κοινοποιήσεις ή προβολές βίντεο με παραπλανητικό τρόπο.
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
19 Ιουν 2024
ΜΟΣΧΑ : Νόμιμος στόχος οι βάσεις του Νάτο από τις οποίες θ απογειώνονται τα τ' αμερικανικά F16 για να πλήξουν την Ρωσία !! Και φυσικά μη εξαιρουμένων της Αλεξανδρούπολης ή του Ακτίου και της Λάρισας. Ή μήπως ακούσατε κάτι περί αυτού επειδή είμαστε όμορφοι σαν αρχαίοι Έλληνες και δεν το πήρε τ' αυτί μου; https://klydonas.blogspot.com/2024/06/blog-post_950.html
Κοινοποιήσατε αυτό το περιεχόμενο στο προφίλ σας
Η δημοσίευσή σας παραβιάζει τους Όρους της κοινότητας σχετικά με το σπαμ.
Προβολή κανόνα


Δεν υπάρχουν σχόλια: