Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023

ΕΛΛΗΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

 

Αφού είστε λάτρεις των αφηγημάτων να σας καταθέσω άλλο ένα χαρακτηριστικό του λαού που με υποχρεώνει να δηλώνω άπατρις. 

Πόλεμος – σχήμα λόγου—ΗΠΑ ΙΡΑΚ. Ο Γολιάθ κατά του Δαυίδ. 

Εισέρχομαι νύχτα στην Βαγδάτη μέσω Ιορδανίας προστατευόμενος από παλαιστίνιες οπλισμένες σαν αστακοί. 


 

Πρώτη μου κίνηση την επομένη ήταν η ζώσα γνωριμία με τον Έλληνα πρέσβη δια της επίσκεψης στην πρεσβεία μας. Με το έμπα έμεινα ενεός!! Καμιά δεκαπενταριά άνδρες σε πλήρη ακαταστασία να χασκογελούν στο σαλόνι, ξαπλωμένοι πάνω σε φλοκάτες. 

«Τ’ είναι τούτοι κύριε πρέσβη» απορώ. 

«Ναυτικοί» μου αποκρίνεται ως να ήταν μια φυσική διαδικασία.. 

«Δεν μου μοιάζει η πρεσβεία για κατάστρωμα πλοίου» ψιλοθύμωσα γιατί δεν ήταν εικόνα πρεσβείας πολιτισμένης χώρας αυτή. 

Μαζεύτηκε ο πρέσβης ακαριαία. Μάλλον συνειδητοποίησε πως μιλούσε σε δημοσιογράφο και όχι στον κολλητό του.. 

«Τι να κάνουν ο Σαντάμ έχει απαγορεύσει την κυκλοφορία των Ευρωπαίων πολιτών μου εξηγεί με ύφος του τύπου τι ψάχνεις τώρα.. 

Έλα όμως που έπεσε σε έναν περίεργο κίτρινο που ουδέποτε προσέγγιζε θέμα αδιάβαστος. Πριν τον συναντήσω έτσι, είχα ήδη βρεθεί με τον υπουργό πληροφοριών του Ιράκ, ο οποίος νέτα σκέτα μου ειχε ξεκαθαρίσει ότι: η διαταγή του Προέδρου αφορούσε τους πάντες πλην των Ελλήνων, που θα μπορούσαν να κινηθούν ελευθέρως όπου και όπως ήθελαν. 

Επιπλέον δε τους είχε παραχωρήσει δωμάτια στο πολυτελέστερο ως εκείνη την εποχή ξενοδοχείο. Το Παλεστάιν. 

Εξεπλάγη ο πρέσβης γιατί το γνώριζα. «Και για ποιο λόγο τους ανέχεσαι εδώ» επιτίθεμαι. Για ν’ αναγκαστεί έτσι να μου εξομολογηθεί την αλήθεια. Και ποια ήταν αυτή; 

Πως η μαρτυρία του θα συνεισέφερε στην ασφαλιστική αποζημίωσή τους που δεν θα κατέβαλε ο εφοπλιστής δεδομένου πως θα θεωρούνταν κρατούμενοι!! Στο κόλπο δηλαδή και ο πρέσβης..Και μάλιστα αμισθί!! 

Στο ονομα του εφοπλιστή έστησαν μια μηχανή κατά μιας αιματοβαμμένης χώρας που μαχόταν ενάντια στους ιμπεριαλ(η)στές. 

Κι αυτοί και χιλιάδες άλλοι μικροφτηνιάρηδες κομπιναδόροι ψηφίζουν Και η ψήφος τους είναι ισότιμη της δικής μου και της δικής σας γιατί αφου είστε αναγνώστες μου από τις ίδιες ιδέες εμφορούμαστε. 

Ε, γι αυτό το πάγιο ποσοστό της δεξιάς είναι 30% που αυξομειώνεται αναλόγως της ηγεσίας των δημοκρατών και της τσέπης τους..

Δεν υπάρχουν σχόλια: