Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ;

 Για όσους με διαβάζουν Τις αμφισβήτησα από την επομένη Αποδείξεις βεβαίως και δεν είχα αφού φυσικά δεν είμαι μισθοδοτούμενος κανενός κόμματος ή ενημερωτικού Μέσου για να με διέπει η συγκεκριμένη υποχρέωση. 


 

Με τις οικονομικές έτσι δυνατότητές μου περιορισμένες και με τις επισφαλείς πληροφορίες που περισυνέλεξα κατέγραψα μια σειρά από αποχρώσες ενδείξεις.Και είμαι από τους ελάχιστους αν όχι μόνος που το έκανε αποκαλύπτοντας πως η Σίνγκιουλαρ Λότζικ είναι παρακλάδι του Fun KKK. 

Ειδοποιός λεπτομέρεια; Στην Ελλάδα το εισήγαγε η Αγία Οικογένεια.. 

Εξ άλλου η νοθεία είναι στο DNA της δεξιάς. Σύμφωνα με την μαύρη βίβλο το 1964 αν η μνήμη μου δεν με απατά ψήφιζαν και τα δέντρα της Ρηγίλης για να εκλεγεί ο ...εθνάρχης.Και να που τώρα μια έκθεση του κοινοβουλίου ζητά (προσοχή αν δεν είναι τρολ και μούφα αφού υπάλληλός τους είναι ο μητσοτός) κατεπείγουσα έρευνα για τα εκλογικά αποτελέσματα!! Θα γίνει γλέντι αν επαληθευτούν οι υποψίες μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: