Εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος Ένα κειμενάκι είμαι γραμμένο σε παγκάκι ερωτευμένων με την ζωή. Εγώ δεν είμαι συντάκτης Είμαι η ουρά ενός αλήτη μετεωρίτη που περιφέρεται ανα το Σύμπαν άναρχα με μια εξόριστη καρδιά αλλά: παρακολουθώντας τον άνθρωπο και τα έργα του αφ' υψηλού δίχως όμως να τον χάνει στιγμή από τα μάτια του.Εγώ δεν είμαι ο λαός, είμαι ο λυγμός του.. Για να μαζεύει το δάκρυ του στάλα στάλα πριν αυτό αποκρυσταλλωθεί και καταλήξει στην μοναξιά κάποιου Μουσείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου