Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΡΕ ΠΆΟΚΑΚΙΑ

 Όχι πως εξήλθα της εκ της μητρός μου κοιλιακής χώρας με γαλλικά και πιάνο. (γαλλικά διδάχθηκα εκ των υστέρων ήταν της μοδός πιάνο όχι ντραμς ναι..) Αλλά να σας πω την μαύρη αλήθεια μου; Αυτά τα γαλλικά που ακολουθούν τα γουστάρω γιατί μ ανακουφίζουν δεδομένου πως πολύ θα ήθελα να τα γρυλίσω για πολλούς και όχι μόνον γι αυτόν.. Αν και είχα εκλεγεί κάποτε στο Μεικτό --ανώτατο όργανο της ΕΣΗΕΑ --δεν τον παρέπεμψα για διαγραφή -- μετεξελίχθηκε σε εφιάλτη η παράλειψή μου αυτή--  όταν μου δόθηκε η ευκαιρία για την απεργοσπασία του. Α γεια και χαρά σας ρε Παοκάκια που αν και εκ καταγωγής γκάγκαρος και Ολυμπιακός την εξέδρα σας λατρεύω.. 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: