Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ

 ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΙΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ

 Στη σκιά της αντιπαράθεσης για την απόφαση του Αρείου Πάγου σχετικά με τα «κόκκινα» δάνεια που είναι ενταγμένα στον νόμο Κατσέλη, πέρασε «στα ψιλά» ότι:


 

 αυτές τις μέρες ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανάδειξης οριστικού αναδόχου από την κυβέρνηση για τον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων, που θα λειτουργήσει το ερχόμενο φθινόπωρο. 

Τις ει; 

Θυμίζουμε ότι βάσει Οδηγιών της ΕΕ συστήνεται μία ιδιωτική εταιρεία που θα αγοράζει από τις τράπεζες - με έκπτωση έως και 30% σε σχέση με την εμπορική αξία - την κατοικία υπερχρεωμένων νοικοκυριών, αναγκάζοντάς τα να καταβάλλουν ενοίκιο για το ίδιο τους το σπίτι για 12 χρόνια, μέχρι να αποπληρώσουν τα δάνεια! 

Δεν είναι καθόλου απίθανο αυτό να συνδέεται και με τη νέα κατάσταση που διαμορφώνει στην αγορά η απόφαση του Αρείου Πάγου, καθώς ξεμπλοκάρονται δεκάδες χιλιάδες δάνεια που δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν και άρα να αγοραστούν από τον νέο φορέα. 

Στο σχέδιο αυτό καθοριστική συμβολή έχουν οι συστημικές τράπεζες, που ενισχύουν το νέο σχήμα με 100 εκατ. ευρώ, κατόπιν απευθείας συμφωνίας τους με τον επενδυτή. 

Ολα σεταρισμένα, με τους νόμους για τα «κόκκινα» δάνεια να φτιάχνουν κρίκο - κρίκο μια μακριά αλυσίδα που τυλίγεται ολοένα και περισσότερο στον λαιμό του λαού...

Δεν υπάρχουν σχόλια: