Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΛΑΟΣ

 Με τις γνωστές περικοκλάδες περί «στρατηγικής επένδυσης για την εθνική άμυνα» και περί των θέσεων εργασίας που θα εισφέρει -- που αλλού στον δήμαρχο και απόγονο του Πλάτωνα-- της ...καρδιάς μας. 

Στον Βόλο. 


 

Μια μονάδα της πολεμικής βιομηχανίας που εγκαινιάζεται σήμερα από τον επίσης ευθέως απόγονο του Αριστοτέλη Χατζηδάκη  

Πρόκειται για το λεγόμενο «αμυντικό hub» του ομίλου «ΜETLEN», μέρος του οποίου εντάσσεται στο θηριώδες «ReArm Europe» των 800 δισ. ευρώ, που πληρώνουν από τις τσέπες τους ο ελληνικός και οι άλλοι λαοί αλλά αφήνει απροστάτευτη την ελλάδα από τον αιώνιό της εχθρό. 

Την Τουρκία που επίσης δια του εοκικού προϋπολογισμού εξοπλίζεται. Συνέπεια αυτών είναι η συγκέντρωση στην Μαγνησία δεκάδων μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων που συνδέονται απευθείας ή ως «συνεργάτες» με τομείς της πολεμικής βιομηχανίας. 

Η συγκέντρωση αυτή δίνει αέρα στα διάφορα παπαγαλάκια της κυβέρνησης και της Τοπικής Διοίκησης να προπαγανδίζουν τα «καλά» του ιμπεριαλιστικού πολέμου, καλώντας τους εργαζόμενους και τον λαό της περιοχής στην στοίχιση πίσω από τα συμφέροντα των ομίλων της πολεμικής βιομηχανίας, συνολικά της αστικής τάξης, για την οποία: 

ο πόλεμος είναι «τρόπος ύπαρξης» στη σημερινή φάση κλιμάκωσης των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών. 

Ομως ο λαός της περιοχής έχει πείρα με νωπό ακόμη το έγκλημα των Τεμπών. Το Στεφανοβικειο ακόμη περιμένει το φονικό φορτίο που έκλεισε σε 57 αθώες ψυχές ραντεβού με τον χάρο. Μια αυτού του τύπου βιομηχανία εκεί απλώς καθιστά την περιοχή στόχο κι τον λαό κρέας στα κανόνια. Τον λαό; Ποιον λαό. Αυτόν που τελεί υπό τον ύπνο του δικαίου; 


Δεν υπάρχουν σχόλια: