Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ

 Ανωνύμου του Έλληνος

Επιβλήθηκε (προσωρινή) ειρήνη στην ιμπεριαλιστική επιδρομή των Η.Π.Α. στο Ιράν, όχι για «λόγους ανωτέρας βίας»,που λέει εγχώριος τροβαδούρος αλλά χοντρής, τεράστιας κονόμας ένεκα στο διαβόητο «Μουντιάλ». Η λέξη δεν σηματοδοτεί μόνο το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, που γίνεται κυρίως στον παρακμάζοντα ναό του Καπιταλισμού αλλά είναι τις τελευταίες δεκαετίες και μάρκα πολυστρόφου πλυντηρίου μαύρου και γκρίζου χρήματος. 


 

Η δεύτερη, η πιο άμεση, αιτία να μαζέψει άρον-άρον το Στρατιωτικό Βιομηχανικό Σύμπλεγμα, το Αμερικανικό και το Εβραϊκό Κεφάλαιο, τον κομοδινί βαψομαλλιά του «Μαύρου Οίκου», εκτός από την δεινή ήττα, που υπέστησαν στα στενά του Ορμούζ οι φονιάδες λαών Αμερικάνοι, όπως εξ αρχής η συνωμοσιολόγα Κασσάνδρα σας είχε έγκαιρα ενημερώσει. Επειδή σιαχνόμαστε τις επαναλήψεις, ανατρέξτε για λεπτομέρειες σε πρότερες πολιτικές παρεμβάσεις για την παγίδα όχι του Θουκυδίδη, αλλά της συνωμοσιολόγας Κασσάνδρας, όπως και για την… μαύρη λιμουζίνα στον πόλεμο του Επστάιν.

 Στον (ανύπαρκτο) θεό σας, θα δουλεύει ως πύραυλος το πλυντήριο «Μουντιάλ» και θα γίνονται βομβαρδισμοί και λοιπές πειρατικές επιθέσεις; Ας τελειώσουν πρώτα οι χρυσοφόρες ποδοσφαιρικές μας μάχες και-ποιος ξέρει;-σε κάνα δίμηνο επαναλαμβάνονται και οι  άλλες, οι αιματηρές, αν παραστεί ανάγκη! 

Με το καλημέρα, καλησπέρα το Μουντιάλ, κύπελο και πλυντήριο με σχέση συγκοινωνούντων δοχείων, γέμισε με άκρως περίεργα σημεία και αποτελέσματα. Προς (ανύπαρκτου) θεού, μην πάει το μυαλό σας στο ύποπτο και το συνωμοσιολογικό!

 Ως γνωστόν δεν υπάρχουν «στημένοι αγώνες»! Στημένα είναι μόνο τα ποδοσφαιρικά παιχνίδια, που δεν στήνονται από την ΦΙΦΑ, την ΟΥΕΦΑ και τα παρακλάδια τους, τα ανά τον κόσμο μέλη. Τώρα η μεγάλη και θρυλική Ισπανία, που έφερε ισοπαλία 0-0 με το ισχνότατο Πράσινο Ακρωτήριο, ήταν σατανική σύμπτωση, όπως και λοιπά ΧΙνάρια ή άλλα περίεργα αποτελέσματα, που έσκασαν απρόσμενα στα χασομέρια των αγώνων.

Και πώς αλλιώς, παρακαλώ, θα πήγαινε μαζικά ο κόσμος στον άπατο κουβά, να βγάλει το κάτι τι ο Καπιταλισμός, πέρα από το σανό, που ταΐζεται μαζικά ο παγκόσμιος όχλος, ποδόσφαιρο γαρ  το πιο φτηνό, αποτελεσματικό, μαζικό όπιο του κοσμάκη! Μην ξεχνάτε ότι είναι το πρώτο Μουντιάλ Τεχνητής Άνοιας (Τεχνητής Νοημοσύνης). 

Τί σας έλεγε για το VAR (σημαίνει Μηχάνημα Στησίματος Αγώνων) η συνωμοσιολόγα Κασσάνδρα από την πρώτη μέρα της εισαγωγής του στα γήπεδα; Πρωτόλεια εφαρμογή της Τεχνητής Άνοιας (Τεχνητής Νοημοσύνης) λαμβάνει χώρα στο ποδόσφαιρο.  

Έχουν φορτώσει τους διαιτητές με εξαρτήματα για την δικαιότερη διεξαγωγή των παιγνίων κι όχι φυσικά για το στήσιμό τους και ξέπλυμα μαύρου και γκρι χρήματος! Αμ το άλλο, που υποκρίνεσθε  ότι αγνοείτε: Αν δεν νοιαστούν ο άθλιος Καπιταλισμός και το κερδοδιψές Κεφάλαιο για το Δίκαιο του ποδοσφαίρου και για όλες τις ανά την Γη αθλητικές διοργανώσεις, ποιοι θα το κάνουν; Τα γατάκια, που λέγονται Αριστεροί, Κομμουνιστές, Προοδευτικοί και πράσινα άλογα;

Πάνω από ENA τρισεκατομμύριο δολάρια υπολογίζεται ο συνολικός διαφημιστικός τζίρος του Μουντιάλ! Άλλα τόσα θα είναι και ο στοιχηματικός τζόγος. Μέχρι την έναρξη των αγώνων και τις δυο πρώτες μέρες το συνολικό ποντάρισμα άγγιξε τα 50 δισ. δολάρια. 

Οι διοργανωτές περιμένουν συνολικά από το ποδοσφαιρικό Μουντιάλ έσοδα 80 δισ.  δολαρίων, ίσως βγάλουν κάτι παραπάνω! Περί τα 4,5 δισ. δολάρια είναι τα τηλεοπτικά δικαιώματα και 6 δισ. δολάρια οι πάσης φύσεως χορηγίες. 

Από ποια ταμεία και τσέπες θα βγουν αυτά τα ιλιγγιώδη ποσά για να πέσουν στο πλυντήριο «Μουντιάλ»; Τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια (συγνώμη, εξέδρες γηπέδων), μάλλον όχι ένα γκρίζο γατί! Εκτός αν είναι φρεσκοπλυμένο και κατάλευκο! 

Για αυτό είναι μπόλικα όλα στο τρέχον Παγκόσμιο Κύπελο Ποδοσφαίρου! Φαραωνικές συμμετοχές! Από 32 οι ομάδες-χώρες έγιναν 48 και 104 αγώνες με 1248 ποδοσφαιριστές σε 16 γήπεδα, διάρκεια 39 μέρες! Ρίξτε τόνους τα απορρυπαντικά! Τσιγκουνιές τώρα θα κάνετε; Να βγουν τα ρούχα «κάτασπρα, κουκούλια», που έλεγαν οι γιαγιάδες! 

Από τον πακτωλό σαπουνισμένων χρημάτων και στημένων (άπα, πα, πα! Πιπέρι στο στόμα!) αγώνων, ξέρετε τί θα διανείμει η ΦΙΦΑ στις συμμετέχουσες ομάδες; Το τρίτο, το μακρύτερο (συγνώμη, διαγράφεται η φράση)! Μόλις 1,1 δισ. δολάρια…

 Σε όλα αυτά δεν υπολογίζονται τα «παράτυπα» κέρδη της μαύρης αγοράς, κυρίως στα εισιτήρια. Στον φάκελο της υποψηφιότητας για ανάληψη του Μουντιάλ, που υποβλήθηκε το 2018 από τις τρεις χώρες (Η.Π.Α., Μεξικό, Καναδάς) υπήρχε πρόβλεψη για τις τιμές  εισιτηρίων: 

Από 21 δολάρια έως 1.550 δολάρια για τον τελικό του Κυπέλου, συνολικά προϋπολογισμένα έσοδα μεταξύ 1,8 και 2,1 δισ. δολάρια. Στην πράξη επισήμως οι τιμές ξεκίνησαν από 60 δολάρια και έφθασαν έως 6.730 για τον τελικό! Με το κόλπο της ελεύθερης μεταβίβασης των αγορασθέντων εισιτηρίων, που επέτρεψε η ΦΙΦΑ, η μαύρη αγορά έγινε αστρονομική. 

Ήδη τις πρώτες μέρες του ποδοσφαιρικού Μουντιάλ πωλούνταν εισιτήρια έναντι 16.000 δολαρίων, για το Metlife Stadium, όπου θα γίνει ο τελικός. Αυτό είναι το πιο κραυγαλέο παράδειγμα και βέβαια εκτός από τους λίγους… φουκαράδες, που θα πουλήσουν τα προσωπικά εισιτήρια για να εκμεταλλευτούν την μεγίστη ζήτηση και να κονομήσουν κάτι τι, την μερίδα του λέοντος έχουν εδώ διάφοροι περίεργοι μεσάζοντες, που ουδείς ξέρει πόθεν κατέχουν εισιτήρια. Όχι, δεν μπορούμε να φαντασθούμε τον τζίρο των πλαστών εισιτηρίων, τα οποία θα «προσφερθούν» από άλλους επιτήδειους σε φανατικούς αφελείς!

Ούτε είναι τόσο άσπλαχνη και απάνθρωπη η συμμορία της ΦΙΦΑ ώστε να μην υπολογίζει την υγεία των παικτών!  Για αυτό σε κάθε ημίχρονο αγώνα “θέσπισε” τρίλεπτο διάλειμμα, Hydration Break γράφει η τηλεοπτική οθόνη αλλά τα πιθηκάκια της ΕΡΤ, που μεταδίδουν τους αγώνες λένε με στόμφο: Cooling Break, να δείξουν πόσο αμερικανάκια είναι. 

Δεν μπορούν να πουν το ελληνικότατο: Διάλειμμα Ενυδάτωσης, αφήνουμε το λαϊκό πανέμορφο: Δρόσισμα! Το απολύτως σωστό είναι: Εμπορικό Διάλειμμα (για την πιο χοντρή κονόμα)! Πάντα μιλάμε και γράφουμε με ατράνταχτα στοιχεία! Σε κάθε αγώνα Μουντιάλ γίνονται 2 τρίλεπτα Διαλείμματα Δροσιάς, ένα για κάθε ημίχρονο. 

Συνολικά θσ γίνουν 104 αγώνες, άρα 208 τέτοια διαλείμματα. Σε κάθε τρίλεπτο πωλούνται διαφημίσεις των περίπου 30 δευτερολέπτων, ίσον 6 διαφημίσεις το ημίχρονο και 12 σε κάθε αγώνα. Έχουμε και λέμε, 104 αγώνες επί 12 διαφημιστικά των 30 δευτεροπλέπτων μας κάνει 1248 διαφημιστικές διακοπές, εμπορικά διαλείμματα. Πόσο πάει το μαλλί τώρα για αυτήν την ευαισθησία της συμμορίας της ΦΙΦΑ για την καλή υγεία και δροσιά των ποδοσφαιριστών;

Το Αμερικανικό FOX, που μεταδίδει τους αγώνες, χρεώνει στην φάση των Ομίλων του Μουντιάλ 200.000 δολάρια για κάθε διαφήμηση περίπου 30 δευτερολέπτων σε κάθε Διάλειμμα Δροσιάς (Hydration Break).  

Στις επόμενες φάσεις οι τιμές θα εκτοξευτούν στις 500.000 διλάρια την διαφήμιση και στα προημιελικά και τελικά οι διαφημιζόμενοι καλούνται να πληρώσουν 750.000 για κάθε 30 δευτερόλεπτα. Οι αγώνες όπου μετέχουν οι Η.Π.Α εξ αρχής κοστολογούνται 750.000 δολάρια για κάθε διαφημιστικό 30” και θα γίνει γενναία… αναπροσαρμογή αναλόγως με το μέχρι πού θα φτάσει η ομάδα των Η.Π.Α. 

Για πάρτε μολύβι και χαρτί να κάνουμε την… προπαίδεια! 1248 διαφημιστικά διαλείμματα στο Μουντιάλ για το δρόσισμα όχι των ποδοσφαιριστών αλλά του Καπιταλισμού και του Κεφαλαίου επί 400.000 δολάρια (κατά μέσον όρο) το κάθε διαφημιστικό μήνυμα, μας κάνει μισό δισεκατομμύριο δολάρια, 499.200.000, για την ακρίβεια. 

Το FOX αγόρασε το πακέτο μετάδοσης του Μουντιάλ έναντι 485 εκατομμυρίων δολαρίων, άρα τα υπερκάλυψε, έκανε απόσβεση μόνο με τις διαφημίσεις του Hydrate Break! Δεν τέλειωσε ο χορός των μυριάδων εκατομμυρίων! Στις Η.Π.Α. το Μουντιάλ μεταδίδεται από το FOX για το αγγλόφωνο κοινό και από το NBCUniversal για το ισπανόφωνο.

Επομένως σας είπαμε ΨΕΜΑΤΑ  ότι η διαφημιστική πίτα είναι πάνω από ΕΝΑ τρισεκατομμύριο δολάρια, τόσος είναι μόνο ο τζίρος για τα Διαλείμματα Δροσιάς (Hydrate Break) των δυο αμεικανικών καναλιών. Ούτε γνωρίζουμε πόσο ακριβώς είναι! Απλώς υπολογίζουμε ότι θα αγγίξει ή θα ξεπεράσει τα ΤΡΙΑ τρισεκατομμύρια δολάρια στις διοργανώτριες χώρες. 

Για παράδειγμα στις Η.Π.Α. γίνονται μεταδόσεις του Μουντιάλ και από συνδρομητικά κανάλια και άλλες συνδρομητικές πλατφόρμες! Γύρευε πόσο είναι ο τζίρος τους!  Στον Καναδά το Μουντιάλ μεταδίδεται από το TSN για το αγγλόφωνο κοινό και από το RDS για το γαλλόφωνο. Στο Μεξικό τους αγώνες μεταδίδουν: Televisa Univision, TV Azteka και η συνδρομητική πλατφόρμα SKY Sprots. 

Οι οικονομολόγοι (όπως και οι γιατροί) σηκώνουν πλέον ψηλά τα χέρια για το συνολικό ποσό της διαφημιστικής πίτας του Μουντιάλ μόνο στις διοργανώτριες χώρες. Και μην ξεχνάτε τα πολλά παράνομα δίκτυα, τα  streaming, που τρώνε και αυτά μερικά κομμάτια από τους μεγάλους, μέχρι και αν τους πιάσουν.

Ακόμα αμφιβάλλετε για τις αγνές προθέσεις της ΦΙΦΑ και το απόλυτο νοιάξιμο για την υγεία των ποδοσφαιριστών; Θα κάνουμε ύστατη προσπάθεια να σας πείσουμε! Στον αγώνα ΓΚΑΝΑ-ΠΑΝΑΜΑΣ, που έγινε στο Τορόντο, οι διαιτητές επέβαλαν Διάλειμμα Δροσιάς (Hydrate Break) ενώ έβρεχε γερά! 

Την φοβάται ο βρεμμένος (ο απατεώνας) την βροχή; Όχι φυσικά, ειδικά όταν βρέχει εκατομμύρια δολάρια! Διάλειμμα Δροσιάς γίνεται ακόμα και στα κλιματιζόμενα γήπεδα (Ντάλας, Ατλάντα και λοιπά)! Αγώνας ΜΕΞΙΚΟ-ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ, το διάλειμμα της χοντρής κονόμας κράτησε πάνω από 3 λεπτά, επειδή το κανάλι FOX δεν είχε ολοκληρώσει την μετάδοση των διαφημίσεών του. 

Άριστα, λοιπόν, πράττοντες διαιτητές και άλλοι παράγοντες περίμεναν υπομονετικά να τελιώσουν οι διαφημιστικές σφήνες. Το επόμενο βήμα είναι τα Time Out αλά μπάσκετ; Ίδωμεν…

Σε φασιστικό κράτος (δημοκρατικό επίχρισμα) όπως είναι η μητρόπολη του Καπιταλισμού, περιμένετε να λείψουν τα κραυγαλέα αντιδημοκρατικά παρατράγουδα; 

Στην ομάδα του Ιράν απαγορεύτηκε να μείνει στις Η.Π.Α., την άδειασαν στο Μεξικό, πηγαινοέρχεται για τα παιχνίδια. Περιμένατε να κατακυρώσει η διαιτησία γκολ του Ιράν κατά του Βελγίου; Έβαλε μια γκολάρα ο Ταρέμι και το κοσκινίζανε 4 λεπτά για να την ακυρώσουν ως οφσάιντ δείχνοντάς μας κάτι στρουμφάκια με μια γραμμή στο γήπεδο! 

Αλήθεια πόσα χρήματα παίχτηκαν στον κόσμο για το αν μετρά ή όχι το γκολ του Ιράν, πόσος ήταν ο στοιχηματικός τζίρος μιας και μόνο φάσης. Με καταγωγή από το Καμερούν παίκτης της Ελβετίας του δόθηκε την τελευταία στιγμή βίζα εισόδου, όταν η ομάδα βρίσκονταν στις Η.Π.Α. Ποδοσφαιριστής του Ιράκ ανακρίθηκε (φυσικά άκρως δημοκρατικά) επί 7ωρο στο αεροδρόμιο και ο φωτογράφος της ομάδας στάλθηκε πίσω πακέτο. 

Ο Σομαλός διαιτητής Ομάρ Αρτάν, που αναδείχτηκε από την ΦΙΦΑ κορυφαίος Αφρικανός διαιτητής το 2025, δεν πήρε βίζα, αν και διέθετε διπλωματικό διαβατήριο. Σκωτσέζοι και  άλλων εθνοτήτων φίλαθλοι με κλεισμένα εισιτήρια, ξενοδοχεία, βίζες και τα ρέστα ενημερώθηκαν ότι δεν γίνονται δεκτοί στις Η.Π.Α. Ποδοσφαιριστές της Σενεγάλης και του Ουζμπεκιστάν υπέστησαν εξευτελιστικούς ελέγχους στο αεροδρόμιο.

Εντάξει, σταχυολογήσαμε μόνο ενδεικτικά παραδείγματα! Μην το κάνετε τώρα θέμα! Προέχει το Κράτος Δικαίου του βάρβαρου και αιμοβόρου Καπιταλισμού! Κερασάκι στην ολόχρυση τούρτα η γελοιότητα, συνάμα και χυδαιότητα της ανάκρουσης των Εθνικών Ύμνων των ομάδων-χωρών. Τί του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι; 

Τέτοια βλέπουμε και εκτός από το να γελάμε τρανταχτά, μονολογούμε: Πού είσαι Πατέρα Πόλεμε, να βάλεις επιτέλους κάθε κατεργάρη στον πάγκο του! Όχι τίποτα άλλο, αλλά να έχει και κάποια αξία, χρησιμότητα και ιεροτελεστία η ανάκρουση των Εθνικών Ύμνων! Να μην ξευτιλίζονται για λερωμένα, ιδρωμένα σώβρακα και φανέλες, για στημένα παιχνιδάκια και ξέπλυμα μαύρου και γκρίζου χρήματος…

==========

Υ.Γ.  Για την φωτογραφική διακόσμηση: Το ευφυές εξώφυλλο της L’ Equipe, η μπάλα και το έπαθλο, το φαινόμενο Κριστιάνο Ρονάλντο, Χάλαντ, Κέιν και Εμπαπέ, η Εθνική Γαλλίας της οποία είμαστε οπαδοί και ο πολλά υποσχόμενος Ολίσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: