Αναφορά στις προβολές σελίδων του ιστότοπού μου έτσι ώστε σε κάποιο βαθμό να γνωρίζετε τον αριθμό της πολυπληθούς ομάδας η οποία ενημερώνεται από έναν αμετανόητο οραματιστή.. Ενημέρωση που κι εγώ φυσικά λαβαίνω από την Google..
DOVE L AMORE
Και τώρα μια αφιέρωση σε σας 'Ενα υπερθέαμα που λατρεύω!! Φλαμένκο.. για να μην ξεκινήσουμε Σαββατιάτικα με γκρίνια.. Χορογραφία εξωτική , φωνές στοιχισμένες , μελωδία αστρική, συγχορδίες, κιθάρες προσχεδιασμένων αυτοσχεδιασμών, ρυθμός παραλυτικός,και πάνω και πέρα απ' όλα η Σερ.. 'Ενα όνειρο. Η αποθέωση του θεάματος ακροάματος.. Ζηλεύω μέχρι βαθύτατου μίσους τους θεατές.. Σε κάθε φράση σε κάθε νότα σε κάθε στροφή σε τυλίγουν ρίγη θαυμασμού.. Κι εγώ τι έχω εδώ.. Κάτι τσόκαρα της παραλιακής με ήχους πρωτόγονων φυλάρχων της κεντρικής αφρικής.. Γι αυτό όταν θέλω να πνίγομαι στα συναισθήματα κι αφού δεν μπορώ να έχω τη Σερ εδώ θ απλώνω τη ζωή μου στα ρεμπετάδικα. Εκεί όπου οι άνθρωποι και τα τραγούδια έχουν ψυχή.. Είναι αληθινά και όχι ψηφιακά κουρέλια.. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου