Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΔΙΧΩΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ

 

 Γουστάρω.. Μ΄έχουν στολίσει μ επιθετικούς προσδιορισμούς σκέτη γλύκα. Εμπαθής, εμμονικός, γραφικός, απρόβλεπτος και μια σειρά ακόμη ανθών, που ούτε στον κήπο του αντιλεξικού (ανοίξτε και κανένα βιβλίο) του Βοστατζόγλου δεν ευδοκιμούν. 

 Για να δούμε όμως αν το δηλητήριο της χολής τους κάρπισε την δικαίωσή τους.

 

 

Υπήρξα υπέρμαχος της επιστροφής στην δραχμή για να σωθεί ο λαός και όχι οι τράπεζες. Για να έρθει σήμερα η black rock να με επιβεβαιώσει ως εξής: 

«Αν το 2010 η Ελλάδα επέστρεφε στην δραχμή ξερνώντας τους δανειστές θα περνούσε έναν χρόνο ζόρικα, αλλά προϊόντος του χρόνου θα είχε ανάπτυξη πρωτοφανή για τα παγκόσμια δεδομένα!!» 

Υπήρξα κατά του κόβιτ αντιεμβολιαστής, ( μ έσυραν ως τα δικαστήρια) για δύο λόγους: 

Πρωτίστως για το πειραματικά αδόκιμο του εμβολίου—καταγγέλλεται για σειρά ξαφνικών θανάτων—αλλά και για τις ενδοφλέβιες συναλλαγές μεταξύ της σουσούς Φον Ντε Λάιεν και του Μπουρλά. Εσχάτως και παρά την δικαστική απόφαση το ευρωπαϊκό αυτό έκτρωμα αρνείται να παραδώσει τα mail που αντάλλαξαν.. Εσείς τι φαντάζεστε πώς μεταξύ τους διημείφθη ; Ψηφιακό σεξ; 

Είχα εξαπολύσει σειρά καταγγελιών για το λουκέτο στο λιγνιτωρυχείο Πτολεμαΐδας δεδομένου πως δι αυτού παρεχόταν φθηνό ρεύμα στον λαό και δια μιας μη κοστοβόρας βελτίωσης του, θα είμαστε -- δεδομένων των συγκυριών κυρίως εν καιρώ πολέμου-- εσαεί αυτάρκεις. 

Τι συνέβη αντ’ αυτού;

 Παραδοθήκαμε τσουβαλιαστά σε δεκάδες (ειλικρινά δεν ξέρω κι εγώ σε πόσα) αρπακτικά παρόχους ρεύματος, συνέπεια του οποίου ήταν: Το βασικό εν ανεπαρκεία αυτό πολιτισμικό αγαθό, να καταλήξει προϊόν μπουτίκ για τον λαό και χλιδής για τις καθεστωτικές βδέλλες.. 

Το γενικό ξεπούλημα υποθήκευσης στις παγκόσμιες "Αγορές", ακολούθησε η μνημειακή ιστορία και η ψυχή του έθνους, αλλά οι τα φαιά φορούντες περί της πατρίδας μιλούσαν και εξακολουθούν. 

Να συνεχίσω; Καμιά αξία δεν έχει..Οι ενοχές από τους εν "χασμωδία" τελούντες είναι επιταγές δίχως αντίκρυσμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: