Ναι .. Φεύγει η γενιά που μας απογείωσε.. Με τα φτερά των μουσουργών της. Των εμβληματικών ποιητών της. Κάθε τους λέξη χίλιες εικόνες. Κι εμείς στο σαφάρι των ανεκπλήρωτων εν τέλει ονείρων μας. . Ναι φεύγει η γενιά που πολιτισμικά μας απογείωσε. Για να παρακολουθούμε τον κόσμο αφ' υψηλού. Μας ύψωσε όμως τόσο που στο φινάλε τον χάσαμε από τα μάτια μας. Για να παραδερνόμαστε τώρα δίχως ρίζες σ' άγνωρες θάλασσες και έγνοια προορισμού..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου