Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΠΩΝ..

 Δεν είμαι φυγόπονος. Το ξέρω πως σε κάποιους έλειψα. Δεν είμαι καλός στις διαβαθμίσεις.. Πόσο και σε ποιον. Στη βάσανο της χημειοθεραπείας υποβλήθηκα Που μαζί με τον καρκίνο και εξ' αιτίας των παρενεργειών σκοτώνει κι εμένα.Σήμερα η γιατρός μου στην οποία χρωστώ και την ζωή μου, δοκίμασε ένα νέο φάρμακο και δεν έφυγε στιγμή από το πλευρό μου. Ευτυχώς. Γιατί ξαφνικά δονήθηκα σεισμικά από ασθματικούς πνιγμούς. Διέκοψε την χήμειο στην μέση αφού προηγουμένως με κάρφωσε με μια σύριγγα για να συνέλθω. Αλεργικό σοκ ήταν. Αν δεν ήταν εκεί θα είχα φύγει.. Ε, και.. Το ραντεβού με τον Άγιο Πέτρο θα κλειστεί ούτως ή άλλως εκ νέου. Αποφάσισε έτσι να εξακολουθήσω μετά δίωρο κανονικά την θεραπεία και το σούρουπο όταν πια βεβαιώθηκε πως δεν κινδυνεύω με απελευθέρωσε αργά το βράδυ.Αλλά όπως είναι φυσικό επακόλουθο απομακρύνθηκα της επικαιρότητας. Κατά συνέπεια δεν έχω νέα να σας πω.. Κάτι σας είπα τώρα. Ακόμη και όταν έχω την καρδιά σας μαυρίζω. Λες και δεν επαρκεί η δεξιά συμμορία. Δυστυχώς η αλήθεια πονάει τα μάτια και τ' αυτιά. Γι αυτό είναι τόσο αντιπαθητική. Σαν τους αντι--παθητικούς αντι--καπνιστές.

........................

Δεν υπάρχουν σχόλια: