Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ

 Συγκινήθηκα από την δημόσια δήλωση του Αλέξανδρου του Αντωνόπουλου για την προσβολή του (και αυτού ) από τον καρκίνο. Γιατί επί ένα μεγάλο διάστημα συνυπήρξαμε στην ΕΡΤ στην εκφώνηση του δελτίου ειδήσεων. Νεότερος εγώ αυτού (στραβάδι ) έτυχα της συμπαράστασής του. Πρόκειται περί Κυρίου (το Κ κεφαλαίο) του οποίου η ιδιαιτερότητά του δεν προεβλήθη ως άλλοθι μιας χυδαίας συμπεριφοράς του ατομικού δικαιωματισμού.

.................

 


Αλέξανδρος Αντωνόπουλος:

 Έχω χάσει την οικογένειά μου από καρκίνο – Δεν με άλλαξε η ασθένεια, αλλά τρέμω κάθε 6 μήνες που κάνω εξετάσεις 

 «Όταν βλέπεις σε ένα χαρτί, ότι αυτό που βλέπουμε στην αξονική θέλει περαιτέρω διερεύνηση, σου κόβονται τα πόδια. Επειδή έχω ένα πολύ βεβαρημένο… μητρώο. 

Ο πατέρας μου, η μητέρα μου, ο αδελφός μου, η γιαγιά μου έχουν φύγει από την… επάρατο όπως λέγεται, είπα να τώρα ήρθε η σειρά μου. 

Αλλά αυτό δεν κράτησε πολύ. 

Χειρουργήθηκα σύντομα, έμεινα τρεις μέρες στο νοσοκομείο… Το βρήκα πρώιμα» περιέγραψε. 

Αλέξανδρε η σκέψη μου κοντά σου. Διέρχομαι της ίδιας ατραπού. Μια συμβουλή. Πάψε να το σκέφτεααι. Έτσι θα ζήσεις. Περαστικά εδω΄δεν υπάρχουν.Καλή δύναμη..

Δεν υπάρχουν σχόλια: