Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΩ;

Αυτό ήταν το πρώτο πλοίο που μπήκε στον Πειραιά το 2019 - Media 
Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν κατάλαβα όλ' αυτά τα ταρατατζούμ υποδοχής του νέου χρόνου που δεν στοιχειοθετεί ούτε μια στιγμή στην αιωνιότητα.. Περί ενός κλάσματός της προκειται.. Είναι δε παγκοσμίως τόσα εκατομμύρια -για να μην πω δις ανθρώπων- που για διάφορους λόγους δεν γιόρτασαν το ιουλιανό ημερολόγιο ώστε κάθε χρόνο βλαστημώ τον έλληνα αστρονόμο Σωσσιγένη.. Ναι αυτός ο άθλιος τύπος που βοήθησε τον ιούλιο καίσαρα στη σύνταξη του ημερολογίου για να μας ταλαιπωρεί κάθε χρόνο με όλες αυτές τις μεταφυσικές συνάξεις των αγιοβασίληδων για τους φτωχούς στο μυαλό και στη τσέπη.
Ποτέ δεν πίστεψα πως μια ευχή μπορεί να μου αλλάξει τη ζωή γιατί ποτέ δεν έκανα την ευχή μου πράξη..Και κυρίως: Ποτέ δεν πίστεψα στο άδολο των ευχών που μοιράζονται ανέξοδα δεξιά κι αριστερά σαν αποκριάτικος χαρτοπόλεμος. Επί παραδείγματι. Χθες βραβεύτηκε το πρώτο πλοίο που μπήκε στο λιμάνι του Πειραιά το νέο έτος .. Βράβευσε ο Κουβέλης  τι ρε παλιομαλάκες; Ένα προδιαγεγραμμένο δρομολόγιο που με ορισμένη ταχύτητα θα εισερχόταν πλην απροόπτου όπως κάνει κάθε ημερα στην επίνοια βάση του; Μήπως τον καπετάνιο που κατ' εντολή του εφοπλιστή και για την οικονομία καυσίμων δεν ταξιδεύει το πλοίο στα κόκκινα; Κι όσο για τον εφοπλιστή τον έχουν ήδη βραβεύσει προ καιρού με την πλήρη απαλλαγή του από κάθε μορφή φορολογίας. Η σαμπάνια που επομένως ήπιαν ηγεσία του υπουργείου του λιμενικού και του πληρώματος, ήταν στην υγειά εκείνων των ηλιθίων που αυγατίζουν το βιος του εφοπλιστή.. Τώρα εγώ αυτό γιατί να το γιορτάσω; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: