Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ

Διεκδίκηση Δώρων & Επιδομάτων Αδείας από Δημοτικούς Υπαλλήλους

 ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ



Την διαδικασία αναδρομικής δικαστικής διεκδίκησης των Δώρων Χριστουγέννων & Πάσχα και Επιδομάτων Αδείας, που καταργήθηκαν από 01.01.2013 με τους Μνημονιακούς Νόμους, με την κατάθεση των σχετικών αγωγών, ξεκίνησαν δύο δημοτικοί υπάλληλοι  – μέλη του Ανεξάρτητου Σωματείου Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων Δήμου Αθηναίων, σύμφωνα με ανακοίνωση του Σωματείου.

Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία - διεκδίκηση του Σωματείου και των δύο εργαζομένων αφορά τα έτη 2014, 2015 και 2016.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η πρώτη δικάσιμος, για τους εξ αυτών Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, ορίστηκε η 10η Ιανουαρίου 2017.
Η διεκδίκηση αυτή έρχεται σε συνέχεια του νόμου 4447/2016 και του άρθρου 54, όπως αναλυτικά έχει παρουσιάσει το epoli.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: