Αλλεπάλληλα είναι τα κρούσματα επικίνδυνων βλαβών στους αστικούς και υπεραστικούς συρμούς.. Για να γεμίζουν ψύλλους τ' αυτιά μου.. Πως κάτι μεγάλο μας αναμένει. Που θα το βαφτίσουν δια του γνωστού καθεστωτικού κυνισμού δυστύχημα και πάμε γι άλλα.
Τα περιστατικά είναι εξόχως πολλά και δεν επιτρέπουν καμία παραπομπή σε συμπτώσεις.
Ουδέν ατέκμαρτον, ουδέν τυφλόν.(Πλούταρχος Τίποτα δεν είναι χωρίς αιτία, τίποτα δεν είναι ανεξήγητο.)
Η υποστελέχωση και η υποχρηματοδότηση είναι μία εκ των βασικών αιτιών στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς όπου:
Ο ΗΣΑΠ υπέστη δύο εκδορές που θα από θεία τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.. Στις 3/1 νωρίς το πρωί σημειώθηκε τρίτο περιστατικό με πόρτα βαγονιού που δεν έκλεινε, στη γραμμή ανόδου, μετά την Αττική.
Τελικά στα Ανω Πατήσια ανακοινώθηκε στους επιβάτες να αποβιβαστούν και να περιμένουν τον επόμενο συρμό.
Το κερασάκι στην τούρτα με τα σκατά ήρθε την Παρασκευή όπου οι επιβάτες του ΗΣΑΠ αντιλήφθηκαν καπνούς να βγαίνουν από το κάτω μέρος του συρμού, κοντά στο Μοσχάτο, μάλλον από πρόβλημα στα φρένα.
Το τρένο ακινητοποιήθηκε και εκκενώθηκε από τον έντρομο κόσμο. Με τους συνδικαλιστές εν συνεχεία να καταγγέλουν πως ο συρμός ήταν 40 ετών και έχει διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα με ανεπαρκή συντήρηση, για να μειώνεται το κόστος.
Τέλος, εδώ και κάμποσες μέρες, μεταξύ των σταθμών Πανόρμου και Κατεχάκη ο συρμός του Μετρό κόβει ταχύτητα κάθε φορά που περνάει από συγκεκριμένο σημείο. Οπως αποκάλυψε το πόρταλ «902.gr», αυτό το «κάτι» είναι ένας διαλυμένος στρωτήρας (τμήμα της γραμμής) που δεν έχει αντικατασταθεί...
Όταν ο Μαρξ έγραφε πως είμαστε δημιουργήματα της τύχης και της αναγκαιότητας μάλλον στους Έλληνες αναφερόταν. Και εις ότι αφορά τη τύχη έχει εκ των πραγμάτων αποδειχτεί. Της αναγκαιότητας όμως; Πως κάπως ως εμείς είναι οι ιδανικοί αυτόχειρες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου