Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

Οι πάνβλακες του Ζούκεμπεργκ

... εξακολουθούν να μου επιτίθενται δια του μοναδικού όπλου τους. Την αφαίρεση δημοσιεύσεων. Θύμα τους και άλλοθι τώρα ο Βασίλης Παπακωσταντίνου και ο Θάνος Μικρούτσικος σε μια πλήρους νοημάτων μίξης μελωδιών ως επίσης και της εισαγωγής μου.. (όστις θέλει να απευθύνεται στην ιστοσελίδα μου klydonas.gr επί της google..) Ρε διαδικτυακές σκ@τ@δελφές δεν κουραστήκατε να σας μπινελικώνω ή πονάει αλλά σας αρέσει; Δηλώσεις μετανοίας για τις πολιτικές κοινωνικές και πολιτισμικές μου επιλογές εγώ δεν έκανα ποτέ. Ποιοι είστε εσείς ρε ψηφιακοί ευνούχοι που θα σας επιτρέψω να με κοιτάξετε στα μάτια; Οι ιδέες και οι αλήθειες ρε τσόλια ούτε σκοτώνονται ούτε κόβονται δια της κοπτοραπτικής. Γι αυτό: Γ@μιέστε& κι εσείς κι ο Ζούκεμπεργκ μαζί.

Αφαιρέσαμε τη δημοσίευσή σας
Γιατί συνέβη αυτό

 
Φαίνεται ότι προσπαθήσατε να κερδίσετε "Μου αρέσει!", ακολούθους, κοινοποιήσεις ή προβολές βίντεο με παραπλανητικό τρόπο.
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
14 Σεπ 2024
ANTE NA ΛΥΣΟΥΜΕ ....... Μας τρομοκρατούν με τον θάνατο. Για να μας φθείρουν μέρα με την μέρα στην σκουριά τους ως την φυσική επιλογή ..Αγνοείστε τους. Συμφιλιωθείτε με τον θάνατο γιατί το αμέσως προηγούμενο και χείριστο αυτού, είναι μια ζωή φθηνή. Ανεπαρκής. Ματαιοπονείτε έτσι επιχειρώντας να προσθέσετε χρόνια στην ζωή σας. Απλώς πλουτίζετε τους φαρμακοτρίφτες Πάρτε το ανάποδα. Προσθέστε στα χρόνια σας ζωή. Άντε λοιπόν .. Άντε να λύσουμε να ξεκινήσουμε και τους βαρέθηκα δεν τους μπορώ.. https://klydonas.blogspot.com/2024/09/ante-na.html
Κοινοποιήσατε αυτό το περιεχόμενο στο προφίλ σας
Αυτό παραβιάζει τους Όρους της κοινότητας σχετικά με το σπαμ.
Προβολή κανόνα


Δεν υπάρχουν σχόλια: