Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

Καραμανλής: Ψυχιατρείο η Ελλάς

 Μας χώριζε πολιτική άβυσσος. Αλλά τον υπερασπίστηκα όταν τα γνωστά ρεμάλια της παράταξής του του επιτιθονταν με ριπάς κατά ριπάς. Μου είχε μάλιστα στείλει και ευχαριστήρια επιστολή όταν ήμουν στο ιστορικό 29 και με καλούσε πάντα στη γιορτή της δημοκρατίας (δημοκρατία..λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα..) Γιατί τον θυμήθηκα; Επειδή ήταν αρσενικός και πολτικός παλιάς κοπής. Η ελλάδα είναι ένα ψυχιατρείο είχε εν δικαίω πει..Πίστευε αυτό που πίστευε και δεν έχω κανένα πρόβλημα με όσους συνειδητά υπερασπίζονται τις επιλογές τους. Έχω με όλ' αυτά τα χάπατα που στην κάλπη ακολουθούν ξέκωλα και χλιμίτζουρες που όταν από τα μπαλκόνια τους σέρβιραν το σύνθημα "λιγότερο κράτος"" οι χαχόλοι γίνονταν ουρά του.. Τώρα κλαίνε και βρίζουν γιατί όσο θα ξημερώνει το αγγούρι του λιγότερου κράτους θα μεγαλώνει.. Κι εγώ τους αφιερώνω τον Στελάρα..


Δεν υπάρχουν σχόλια: