Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΜΟ ΟΥΚΡΑΝΟΙ

 ΔΙΑΚΟΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ!!



Μου το έστειλε φανατική αναγνώστρια της ιστοσελιδας μου και εξοργίστηκα.. Το αναρτώ ως εχει αφού προηγουμένως σας υπενθυμίσω πως είναι η φασιστοπαρέα του Ζελένσκι που διακοπάρει όταν ο αληταράς στρατολογεί ακόμη και αναπήρους από τα σπίτια που τους σερβίρει κρέας στα κανόνια των Ρώσων. Αυτόν τον πουσταρά (συγνώμη αδέλφια αλλά δεν συγκρατούμαι) υποδέχθηκε ο Μητσοτάκης στην ελληνική βουλή. Και πότε όταν δημοσκόπηση της Γιούροστατ αποκαλύπτει πως πλέον του 67% οι έλληνες είναι παρά τω πλευρώ των Ρώσων. Λοιπόν κορίτσι μου .. Όχι να μην τους βρίσεις.. Να βρεις έναν μπρατσομένο Καλαμιώτη να τους κάνει τον κ&λο σαν τριαντάφυλλο. Αυτό να κάνεις.. Ιδού τι μου γράφει:


"Εχει ερθει μια παρέα ουκρανών δίπλα μου οι άντρες κοντροκέφαλοι με ξυρισμένα κεφάλια. . Ο ενας εξ αυτών εχει κολήσει την ξαπλωστρα του δίπλα μοα σχεδον ακουμπά. .και κοιμάται...για να τον αποφύγω εχω πάει στη διλπανη μέσα στον ήλιο....είμαι ολο νεύρα.. να τον βρίσω;;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: