Μια ενδιαφέρουσα ομολογία επιφύλασσε η ακρόαση του εκτελεστικού διευθυντή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA), Ντοπελμπάουερ, στην Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωκοινοβουλίου αυτήν τη βδομάδα.
Τρένο με τουρμπίνες αεροσκάφους του 1950 στην ΕΣΣΔ..
Τι είπε; Οτι στην ΕΣΣΔ η αλλαγή σιδηροτροχιών γινόταν για πρώτη φορά στον κόσμο αυτόματη ήδη από το 1950, ακολούθησε η Ιαπωνία και «στην ΕΕ εμείς δεν το έχουμε καταφέρει, και πρέπει τώρα να μεταφερθούμε απευθείας από τον 19ο στον 21ο αιώνα».
Με δυο λόγια, η ΕΕ αγκομαχά και αδυνατεί να πετύχει ό,τι στη Σοβιετική Ενωση η κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία του σοσιαλισμού κατάφερε στον σιδηρόδρομο πριν από 7 δεκαετίες και βάλε!
Η ολοφάνερη υπεροχή της οικονομίας που λειτουργεί για τα λαϊκά συμφέροντα αφήνει ακόμα και σήμερα το αποτύπωμά της, και «βάζει τα γυαλιά» στην καπιταλιστική βαρβαρότητα που ζουν οι λαοί, με το αίμα τους να κυλά ποτάμι στις ράγες του κέρδους και του «κόστους - οφέλους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου