Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΘΙ

Φακελώνονται όλοι όσοι μέσω του διαδικτύου εκφράζουν την οργή τους κατά του Ισραήλ!! Για να μοιάζουν οι απαγορεύσεις της κατασυκοφαντημένης Σοβιετικής Ένωσης αστείο παιδικό παιχνίδι εμπρός στην καπιταλιστική βιαιότητα.. 

.................

Και επί τη ευκαιρία να σας αφηγηθώ μια περιπέτειά μου.


 

Ενας σύγχρονος μακαρθισμός είναι σε εξέλιξη σε κάθε χώρα - σύμμαχο του κράτους - τρομοκράτη Ισραήλ σε όλο τον κόσμο: Συστημικά ΜΜΕ και άλλα επιτελεία στοχοποιούν όποιον εκφράζει την αλληλεγγύη του στον λαό της Παλαιστίνης. Ανοιχτές «προγραφές» καλλιτεχνών και αθλητών που καταγγέλλουν το έγκλημα στη Γάζα είναι στην «ημερήσια διάταξη». 

Μέχρι και διεθνής πλατφόρμα φακελώματος φτιάχτηκε από αρρωστημένα μυαλά, όπου καταγράφονται τα στοιχεία εργαζομένων (όνομα, χώρος δουλειάς, εργοδότης), που ...τόλμησαν να κάνουν κάποιο σχόλιο στο διαδίκτυο υπέρ της Παλαιστίνης, να θίξουν τους εγκληματίες κατακτητές του ισραηλινού κράτους. 

Διαδηλώσεις απαγορεύονται, παλαιστινιακές μαντίλες διώκονται, διαδηλωτές καταστέλλονται και συλλαμβάνονται. 

Ολόκληροι «ψηφιακοί στρατοί» πασχίζουν να κάνουν το μαύρο άσπρο, να παρουσιάσουν τους θύτες ως θύματα, να συκοφαντήσουν τον αγώνα των Παλαιστινίων. 

Και επί τη ευκαιρία να σας αφηγηθώ μια περιπέτειά μου. Είναι το ..σωτήριο έτος 1980 και βρίσκομαι σε δημοσιογραφική αποστολή στη χώρα των γιάνγκηδων. Κλασσικός περιπατητής παρακολουθούσα τις εικόνες αφ' υψηλού αλλά δεν τις έχανα ποτέ από τα μάτια μου. 

Ώσπου διασταυρώθηκα μ' ένα κιόσκι που διένειμε τον τύπο της εποχής. Το μάτι μου αίφνης φρέναρε στο εξώφυλλο του περιοδικού Peace (ειρήνη) του Τζον Λένον. Το αγόρασα στο φτερό και το πήρα παραμάσχαλα για το ξενοδοχείο. 

Για να βρεθώ εμπρός σ' έναν έντρομο ρεσεψιονίστ που με νοήματα επιχειρούσε να προκαλέσει τη φυγή μου εκτός ξενοδοχείου. 

Τι είχε συμβεί; Με ανέμεναν δύο πράκτορες του FBI και ο λόγος αφορούσε το περιοδικό:

=Ωραία και τι θέλετε αγρίεψε ο οξύθυμος χαρακτήρας μου. Το έχω πληρώσει..

=Ναι αλλά θέλουμε τα στοιχεία σας..

=Ποιο είναι το αδίκημά μου επέμεινα εγώ

=Η αγορά του περιοδικού!!

=Τότε γιατί δεν απαγορεύετε την πώλησή του

=Για να δούμε ποιοι το αγοράζουν, με ξέρανε..

Μερικά χρόνια μετά ο Τζον Λένον δολοφονήθηκε..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: