Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2023

ΑΛΕΡΓΙΚΟ ΣΟΚ

 

Οφειλω να ενημερώσω τους φίλους μου πως ανιχνεύθηκε η αιτία της προχθεσινής μου κρίσης που μ’ έσπρωξε μια ανάσα από τον θάνατο. 

Επρόκειτο για ένα αλεργικό σοκ εξ αιτίας της λήψης ενός νέου φαρμάκου – δηλητηρίου τα ονομάζω εγώ. Με το προηγούμενο να έχει καταστεί αναποτελεσματικό γιατί ο οργανισμός μου είχε συμφιλιωθεί μαζί του.


 

Επιβίωσα χάρις την έγκαιρη και αποτελεσματική επέμβαση της υποψιασμένης γιατρού μου, που από την πρώτη στιγμή της λήψης του στεκόταν παρά το πλευρό μου και φυσικά την διέκοψε για να την συνεχίσω την επομένη σταδιακά. 

Τέλος καλά όλα καλά. 

Πρόκειται περί μιας εξαιρετικής επιστήμονα και ανθρώπου παρά τον αυστηρό χαρακτήρα της που με κρατά στη ζωή χρόνια τώρα και τρέφω απέναντί της τυφλή εμπιστοσύνη. 

Ως γνωστό αποκρούω κάθε ιδέα ιδιωτικού νοσοκομείου γιατί εκτός του ότι πληρώνεις ακόμη και το χαμόγελο του γιατρού η ζωή σου τίθεται εν αμφιβόλω. 

Συνεχίζουμε κι όσο αντέξω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: