Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

>ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΟΚΗ

 

Δεν απουσιάζω εξ αιτίας αποκλειστικά των συνεπειών της προχθεσινής χήμειο. Αλλά εκ του γεγονότος μιας αστυνομικής σκαιάς συμπεριφοράς.. 

Μετά τη λήξη της και καθ’ όδον προς την οικεία μου με απόκοψαν άνευ παραβάσεως της πορείας μου για έλεγχο ,ένστολοι αστυνομικοί .. Για να διαπιστώσουν ότι δεν συνοδευόμουν από τα παραστατικά που επέτρεπαν τη νόμιμη οδήγηση. Δηλαδή την άδεια του οχήματος και το δίπλωμα. 


 

Επιχείρησα να τους εξηγήσω πως επιστρέφω εκ της χήμειο και θα ήταν ευχής έργον λόγω του ΧΑΠ (χρόνια αναπνευστική πνευμονοπάθεια του Καρκίνου και της καρδιοπάθειας ως παρεπόμενα του καρκίνου) να με συνόδευαν ως τον προορισμό μου όπου θα τους τα επιδείκνυα, για να πάρω την εξής ανοίκεια αντίδραση : 

«Πως όλοι έτσι λένε για ν αποφύγουν τα πρόστιμα ρε άνθρωπε Μη μιλάς γιατί σ ακούω σαν θόρυβο!!!» 

Αυτό το κοινωνικό κατακάθι αποφάσισε εν ονόματι της βλακείας του κατά βίαιο τρόπο πως όλοι είμαστε ψεύτες του κοινού ποινικού δικαίου και χρήζουμε σωφρονισμό!! Κάτι σαν γύψο για όσους θυμούνται την επίκληση σε αυτόν από τους χουνταίους. 

Θεώρησα κάθε συζήτηση μαζί του περιττή και σε αυτό συνέτεινε ο έτερος εκ των δύο – μια ήρεμη και ευγενική φατσούλα – που πρότεινε την διαδικασία της ένστασης ,δεδομένου πως οι εξηγήσεις και η λύση που έδινα ήταν επαρκείς.

 Στο μεταξύ μου απέσπασε τις πινακίδες για να με αφήσει σύξυλο στη μέση του δρόμου. Και από το σημείο αυτό και μετά αρχίζει η οδύσσειά μου. 

Την επομένη – χθες – μετέβην έξαλλος στην ΓΑΔΑ για να συναντήσω την προϊσταμένη του τμήματος των ενστάσεων και υπό την απειλή πως θα δημοσίευα ως δημοσιογραφος το περιστατικό πήρα μια ομολογια που δεν την χωρά ουδείς δημοκρατικός νους!!

 «ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ!!!» 

Παραδεχόταν αφελώς και απροσχημάτιστα σε δημοσιογράφο, μια υποδόρια διαπλοκή με την Μιντιακή εργοδοσία!! 

Εμεινα ενεός. 

Όχι από το ότι δεν είναι αυτό ορατό δια γυμνού οφθαλμού. Αλλά δεν φανταζόμουν πως θα ομολογείτο κατά τρόπο κυνικό..

Συνήλθα όμως και αφού της έκανα μια επίστρωση του δικαίου, που φυσικά αγνοούσε, την προειδοποίησα πως αυτό θα φτάσει πολύ μακριά, για ν αντιληφθεί πως όλοι οι δημοσιογράφοι και πως όλος ο Τύπος, δεν κάνουμε δημόσιες σχέσεις με τον ένστολο αυταρχισμό.. 

Χθες έτσι της προσκόμισα τις ιατρικές διαβεβαιώσεις από τρία δημόσια νοσοκομεία, τις οποίες προσπέρασε ως φρεναρισμένες και σήμερα θα της προσκομίσω και το δίπλωμά μου που φυσικά δεν έχω ανανεώσει και δεν πρόκειται να κάνω για τους εισπρακτικούς λόγους που έχει επιβληθεί η διάταξη αυτή. 

Αν χρειαστεί θα φτάσω ως το ακροατήριο γιατί αδιαφόρησε παγερά για το επικίνδυνο της βιολογικής μου κατάστασης, παρά το ότι ήμουν συνεργάσιμος απέναντι στην αστυνομική αυθαιρεσία.. Θα σας κρατήσω ενήμερους

Δεν υπάρχουν σχόλια: