Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

ΑΝΤΕ ΚΑΙ Γ@Μ!Σ& ΛΟΙΠΟΝ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ


Το Facebook μου έχει κηρύξει ανοιχτά τον πόλεμο κατατάσσοντάς με μεταξύ των μεγαλύτερων εχθρών του. Χθες με αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις του μου επισήμανε σε καθαρά πολιτικές αναρτήσεις (μέσα από λέξεις κλειδιά) πως παραβιάζω τους κανόνες της κοινότητας. Κι όταν αυτό δεν του βγήκε άνοιξε νέο πεδίο μάχης. Εκεί αργά το βράδυ μου αφαίρεσε το χώρο νέων αναρτήσεων ώστε να με ακινητοποιήσει. Όταν ακόμη και αυτό το αντιμετώπισα, σήμερα από το πρωί δεν μου επιτρέπει στη σελίδα μου το ρολάρισμα δια μέσου του ποντικιού παρά μόνον από τη μπάρα δεξιά. Τι επιδιώκει;
Να μου κάνει τη διαδικτυακή ζωή δύσκολη ως εφιαλτική και να εγκαταλείψω! Ρε παλιοαμερικανάκι Ζούκεμπεργκ δηλώσεις μετανοίας κάποιοι δεν κάναμε στην ελλάδα επί χούντας όταν η χώρα ζούσε τον εφιάλτη της Μπουμπουλίνας (το κτήριο της ασφάλειας τότε) και το παραπλεύρως της πρεσβείας σας Γκουαντάναμο. Τη παράγκα της ΕΑΤ-ΕΣΑ στο πάρκο Βενιζέλου.. Άντε και γ@μίσο& λοιπόν..

Δεν υπάρχουν σχόλια: