Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ



" Μάρτυρας: Ήμουν στα δεκαπέντε μου κι εγώ χρυσαυγίτης δυστυχώς αλλά δεν μπορούσα να βρίζω τους μετανάστες και τους ξένους κι εγώ να είμαι ο μισός ξένος από την μάνα μου!"




Με τον πρώην αντιδήμαρχο Οιχαλίας (2011-2014) και νυν δημοτικό σύμβουλο Ηλία Ντονά συνεχίστηκε χτες η δίκη της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή. Η κατάθεση και αυτού του μάρτυρα αφορά τους τραμπουκισμούς του τάγματος εφόδου και των χρυσαυγιτών βουλευτών στον Μελιγαλά στις 15/9/2013.


Ο μάρτυρας κατέθεσε ότι είδε τους χρυσαυγίτες, πολλούς βουλευτές της Χρυσής Αυγής, μεταξύ των οποίων τον Κασιδιάρη και τον Παναγιώταρο, να διώχνουν με το «έτσι θέλω» τις δημοτικές αρχές. Είδε και άκουσε, όπως κατέθεσε, τον Παναγιώταρο να φωνάζει στον δήμαρχο: «Ρε καραγκιόζη, τι είναι αυτά που λες», να του αρπάζει το μικρόφωνο και την ασφάλεια να φυγαδεύει τον δήμαρχο. Επίσης τον Παναγιώταρο να δίνει το μικρόφωνο στον Κασιδιάρη. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι η Αστυνομία δεν ασχολήθηκε...

Κατέθεσε επίσης ότι τα μέλη της Χρυσής Αυγής πήγαιναν παραταγμένα, με βηματισμό «όπως ο στρατός», ενώ ο Κασιδιάρης έδινε το πρόσταγμα. Απαντώντας μάλιστα σε σχετική ερώτηση, είπε: «Τα παντελόνια ήταν παραλλαγής, ήταν ομοιόμορφα, είπα όπως στο στρατό, φορούσαν μαύρα ρούχα, 600 άτομα». Αντίθετα με την... «αμνησία» με την οποία εμφανίστηκε πριν λίγες μέρες στο δικαστήριο ο τότε δήμαρχος, ανέφερε ότι έβγαλαν ψήφισμα στο Δημοτικό Συμβούλιο για να καταδικάσουν αυτά που έγιναν με Κασιδιάρη - Παναγιώταρο.

Νωρίτερα κατέθεσε ο Γιώργος Μώρος, που κατήγγειλε προσπάθεια τρομοκράτησής του από χρυσαυγίτες που βρίσκονταν έξω από το δικαστήριο. Ο μάρτυρας έχει υποστεί τρεις επιθέσεις με μαχαίρι και μπουκάλια από χρυσαυγίτες το 2013 στην Καλλιθέα, όπου: «Κάνανε πογκρόμ, χτυπούσαν ξένους, μακρυμάλληδες και άλλους. Χτύπησαν κι εμένα τρεις φορές», ανέφερε. Μάλιστα, από κάποιο χτύπημα στο κεφάλι εμφανίζει επιληπτικά φαινόμενα. Περιγράφοντας τα άτομα στις διάφορες επιθέσεις, είπε: «Φορούσαν μπλούζες μαύρες με συνθήματα Χρυσής Αυγής, άλλα εθνικοσοσιαλιστικά όπως Τέφρα κ.λπ., με μαίανδρο ή είχαν ξυρισμένα κεφάλια, τατουάζ με το νούμερο 88 που κωδικοποιημένα σημαίνει Ηeil Ηitler».

Ας σημειωθεί ότι ο μάρτυρας, όπως κατέθεσε, στα 15 του χρόνια (το 1998) είχε «προσηλυτιστεί» από έναν 25χρονο «που ήταν σε μουσική σκηνή skinhead και ήταν χρυσαυγίτης και νεοναζί, εθνικοσοσιαλιστής». Περιγράφοντας στο δικαστήριο τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην Σολωμού που πήγαινε τότε, ανέφερε ότι «υπήρχαν φωτογραφίες του Χίτλερ». Κάθε Σάββατο, αυτός που τον προσηλύτισε «έπαιρνε τα παιδιά και κάνανε πογκρόμ σε αλλοδαπούς και χτυπούσανε», συμπλήρωσε. «Εμένα δεν μου άρεσαν αυτά που γίνονταν εκεί. Εμεινα 6 μήνες, αλλά εγώ είμαι και ξένος στο μισό, δεν μπορούσα να λέω "έξω οι ξένοι" και η μάνα μου να είναι ξένη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: