Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Δήγματα γραφής

Από την επίκυψη στην ανάκαμψη και από την ανάκαμψη στην επίκυψη μας έχουν..


Δύσοσμο περιβόλι χθες τα βοθροκάναλα με τα ανθρώπινα λύματα που ρέουν εντός τους.. Ανυπαρξίας θεμάτων (γι αυτούς) ξαγρύπνησαν τις γειτονιές.
Τόσο που κάθε τρεις και λίγο έβγαινε ο λαός στα μπαλκόνια και ρωτούσε ο ένας τον άλλον τι έμαθαν για το μέλλον της Ευρώπης..
(αυτής της πουτάνας που εκδίδεται στις Βρυξέλλες).


Ούτε νταβατζήδες της να ήταν και νοιάζονταν για τις εισπράξεις. Τους καθησύχαζαν όμως οι πιο διαβασμένοι λέγοντάς τους ότι δεν θα την κωλοβυθομετρούσαν χθες..
Σήμερα θα κρινόταν το μέλλον της παρθενίας της..


Δηλαδή ρε ρεμάλια δεύτερη νύχτα ξάγρυπνος;

Θα μου πείτε και τι άλλο έχω να κάνω από το να κάθομαι εμπρός στο καθεστωτικό γυαλί και μέσα στον γενικό χαμό να παρακολουθώ τον κάθε ξεπουλημένο και ξεπουπουλιασμένο από την ΓΣΕΕ, ναι αυτούς του τύπου συνδικαλιστής,


(πως λέμε βούτυρο τύπου Κερκύρας)
υποδυόμενο τον βαριά θιγμένο από τα μέτρα να ουρλιάζει
(όπως ο Χουντοχοΐδης)
θεατρικά "έλεος πια μ’ αυτές τις πολιτικές"!


Ναι είναι ο ίδιος που μερικές ημέρες ή μερικούς μήνες πριν, είχε υπογράψει όλες τις μειώσεις αποδοχών των εργαζομένων.. Που είσαι μωρή Παξινού να σε διδάξουν υποκριτική;


Κι εκεί που όλα έτειναν να ηρεμήσουν (εντάξει το πήρα απόφαση θα με βάτευαν,, ) έρχεται εκπρόσωπος του υπουργείου οικονομικών και με δικολαβίστικη γλώσσα μου δήλωνε από τηλοψίας, ότι οι φόροι δεν είναι φόροι!
Τ’ είπες ρε μαλάκα είπα και πετάχθηκα από το κρεβάτι μου ξανά μανά.. Αλλά τι είναι; Καθεστωτικά ομόλογα που με υποχρεώνεις να αγοράσω; Και τώρα τι να του έλεγα: πες μου τον μέντορά σου να σου πω ποιος διεφθαρμένος είσαι;
Μήπως θα με άκουγε;


Ευτυχώς η βραδιά μου έκλεισε με κάποιον από την ΕΛΣΤΑΤ..
(Αυτή του στατιστικού ή στατικού ηλεκτρισμού που όπου την αγγίζεις τινάζεσαι όρθιος από τις μαλακίες που δημοσιεύει ως μετρήσεις της..)


Με μειλίχια φωνή, κάτι σαν χάδι, μου ανακοίνωσε ότι παρά την αύξηση της ανεργίας οι άνεργοι μειώθηκαν! Δηλαδή φάνηκαν τα πρώτα σημάδια της ανάκαμψης..


Κι εγώ ρε βρωμό..ουστα γιατί είμαι στην επίκυψη ακόμη περιμένοντας τα αφεντικά να ασελγήσουν παρά φύση στο σώμα μου; Ή μήπως τα παιδιά που υποσιτισμένα λιποθυμούν στα σχολεία φταίει το ότι ο γυμναστής τους τα πηγαίνει από την επίκυψη στην ανάκαμψη και από την ανάκαμψη στην επίκυψη ξαφνικά, για να τα προετοιμάσει στην ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια: