Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΜΙΝΤΙΟΒΟΘΡΟΙ: ...ΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ..ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΙ ..

 ..ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ !!! 

Άπαντες οι δολοφόνοι τιμωρούνται. Εκτός από εκείνους που διαπράττουν τους φόνους υπό τους ήχους των σαλπίγγων γιατί είναι θέμα στατιστικής!!!



Στους 73.000 Παλαιστίνιους που έχασαν τη ζωή τους από τα ισραηλινά πυρά στη Γάζα προστίθενται άλλοι 7.300 Ιρανοί και Λιβανέζοι που σκοτώθηκαν σε αμερικανοϊσραηλινές επιδρομές από την έναρξη του πολέμου τον περασμένο Φλεβάρη. 

Μέχρι τα μέσα Απρίλη τουλάχιστον 3.468 Ιρανοί - ανάμεσά τους 499 γυναίκες - είχαν σκοτωθεί από πυραυλικές επιθέσεις. 

Αλλοι 3.912 σκοτώθηκαν στον Λίβανο, όπου συνεχίζονται οι θηριωδίες του ισραηλινού στρατού, ανάμεσά τους 366 γυναίκες και 247 παιδιά. 

Τα στοιχεία αυτά είναι πολύ πίσω από την πραγματικότητα, αποτυπώνουν όμως τη φρίκη που σπέρνουν Αμερικανοί και Ισραηλινοί σε όλη τη Μέση Ανατολή. 

Τα δυτικά ΜΜΕ δεν δίνουν δεκάρα για τους νεκρούς του ιμπεριαλιστικού πολέμου. 

Αντίθετα, τον χαρακτηρίζουν «ανόητο» και «αχρείαστο» επειδή οι ΗΠΑ δεν πέτυχαν τους στρατιωτικούς τους στόχους! 

Αν είχαν καταφέρει να ισοπεδώσουν το Ιράν και να εξανδραποδίσουν τον λαό του, θα αποθεώνονταν από τους απολογητές του αμερικανικού ιμπεριαλισμού και του «δικαιώματος του Ισραήλ στην αυτοάμυνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: