Αν κατ' εντολή του Ευρωκωλοχανείου δεν είχαν εξαθλιωθεί οι λαοί της Υπέργηρης πλέον Ηπείρου, τότε θα ήταν άπαντες άξιοι μιας Σεφερλειάδας στο Δελφινάριο.
«Η σημερινή αβεβαιότητα συνδέεται και με ευρύτερες προκλήσεις: Τη χαμηλή ανάπτυξη που ταλανίζει τη βρετανική οικονομία εδώ και καιρό, τη δυσκολία χρηματοδότησης του κοινωνικού κράτους, τις αυξανόμενες απαιτήσεις για αμυντικές δαπάνες σε ένα ολοένα πιο ασταθές περιβάλλον».
Αυτά έγραφε αρθρογράφος για την παραίτηση Στάρμερ, την 6η Βρετανού πρωθυπουργού μέσα σε δέκα χρόνια, και ξεράθηκα από τα γέλια. Γιατί στην συνέχεια έσπευσε να προσθέσει πως και με τον επόμενο πρωθυπουργό δεν διαφαίνεται κάποιο νέο πολιτικό σχέδιο.
Άντε.. Και πώς αλλιώς βρε παλιομαλάκα , αφού όλα όσα δημιουργούν το περιγράφον καθωσπρεπικά «ασταθές περιβάλλον» δεν είναι τίποτα περισσότερο από τους ίδιους τους
νόμους και τις αντιφάσεις του συστήματος της εκμετάλλευσης, των
αδιεξόδων και των ανταγωνισμών του, που ψάχνουν διέξοδο στον πόλεμο,
στην καταστροφή παραγωγικών δυνάμεων, και προ όλων δια της επιθέσως με την επίθεση στο λαϊκό εισόδημα; Πως αλλιώς πες μας πως; Εκτός αν θέλεις να μας τρελάνεις δωρεάν..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου