Δημοσίως και με τα πρόσωπά τους φόρα παρτίδα βγαίνουν πλέον οι Έλληνες στο διαδίκτυο και φτύνουν κατάμουτρα τους πάντες και τα πάντα αρχής γενομένης από εκείνη την εν ονόματι Στουρνάρας πολιτική αθλιότητα. Μ' αυτό το πολιτικό και απόφοιτο του London School of economiks τομάρι, έχω κατά το παρελθόν συμπλακεί κι εγώ όταν αποπειράθηκε κατά χυδαίο τρόπο, να παραπλανήσει το χριστεπώνυμο πλήθος, πως η τράπεζα της Ελλάδας είναι ...ελληνόκτητη κατά πως λέnε για τους εφοπλιστές οι μιντιοβόθροι.
Κι όταν κάποτε το άκουσα ζήτησα ως έλλην υπήκοος μέρισμα!! Και τους άφησα σύξυλους.
Μόνο Ελληνική δεν υπήρξε ποτέ.
Στο ενδεκαμελές (αν η μνήμη μου δεν με απατά) συμβούλιό της απλώς μετέχει ο έλλην υπουργός οικονομίας με το προνόμιο της αρνησικυρίας. (βέτο) Πλέον κι από την είσοδό μας στο ευρωκωλοχανείο είναι ανθυποκατάστημα της κεντρικής του Βρύξελλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου