Σάββατο 9 Μαΐου 2026

Kλάμα και των γονέων..

 ...Που η Κοσσώνη μέλος της γνωστής και Αγίας οικογενείας μας άφησε τηλεοπτικούς χρόνους. Για να πέσει το έθνος σε καθολική κατάθλιψη. 

 Πως τώρα να σηκώσει το συγκινησιακό του φορτίο; Που από το δελτίο ειδήσεών της μοιράζονταν ενημερωτικές πρέζες σε καθημερινή βάση; 

 


Πως να το σηκώσω; Γαμώ την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι μας που αδυνατεί να θρέψει εαυτόν και παράσιτα. 

Για την παρουσία τους έστω και σ ένα φιλανθρωπικό γκαλά. 

Εκεί όπου ο Σκάει ξεφτίλες διέπρεψε. Και τους βάφτιζαν Αγίους που συνέδραμαν την πλέμπα. Μα όταν τους ρωτούσες γιατί να υπάρχει αυτή, σ έλουζαν με το σαμπουάν του κομμουνιστή. 

Σε προσφορά ήταν πάντα. Από κοντά και η Κοσσώνη και τα διαγγέλματά της.. 

Στο επανιδείν μας απείλησε... Πιστοποιώντας απλώς ότι οι δεξιές σκύλες δεν σταματούν ποτέ να είναι σε προπαγανδιστικό οργασμό. 

 Γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν θα βρεις ξανά επιβήτορα έτοιμο για όλα. Που να εγκυμονεί Πορδοσάλτες επί παραδείγματι.. 

Το απορίας άξιον είναι για σας τι στο διάβολο διημείφθη και ο γάμος διαλύθηκε..

Είναι αυτό που κρύβουν επιμελώς ατημέλητα. 

Συμβαίνει γιατί σχεδόν άπαντες βουλιάζουν στον ενημερωτικό βάλτο που οι ίδιοι άνοιξαν. Από τον πάτο στον απόπατο η τηλεθέαση και η επιρροή τους. Από κοινού με τις δημοσκοπήσεις. Επειδή όποτε η πραγματικότητα δεν συμφωνούσε μαζί τους τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα..

Αυτό που δεν ξέρω είναι αν βρεθεί αυτός που θα της παραχωρήσει το δικαίωμα να υπερασπιστεί ξανά-- δια μέσου των φάλτσων ηχοβολέων και κατά τα πρότυπα του Σκάει ξεφτίλες --πως η γη είναι επίπεδη.. 

Ιδου το θέμα και ανάθεμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: