Περί της υπουργού Μιχαηλίδου ο λόγος Που δίχως ίχνος ντροπής -- μα αν υπήρχε όφειλαν όλοι να έχουν αυτοκτονήσει ή παραιτηθεί τουλάχιστον --- δηλώνει ότι δεν μπορει να καταλάβει πως κάποιος χρησιμοποιεί τον την απώλεια ως βατήρα προσωπικής εξέλιξης. Αλήθεια ρε σούργελο; Και ο Βλαχάκος ,που έχετε στις μειοδοτικές τάξεις της κοινοβουλευτικής σας ομάδας, τίνος το εφαλτήριο έκανε χρήση για να εκλεγεί βουλευτής σας; Μήπως του πράγματι αδικοχαμένου του γιού θύμα του ελικοπτέρου των Ιμίων; Που επί ώρες ημέρες εβδομάδες σπάραζε στους μιντιακούς οχετούς ψευδόμενος πως το ελικόπτερο είχε βληθεί από τουρκικά πυρά ενώ στην πραγματικότητα έπεσε εξ αιτίας του θανάτου από φυσικά αίτια του κυβερνήτη με τον συγκυβερνητη γιο του ανέτοιμο εμπειρικά ν' αντιμετωπίσει την καταιγίδα; (μην διανοηθεί όπως σε ότι γράφω τολμήσει κάποιος να με αμφισβητήσει γιατί ότι δημοσιεύω συνοδεύεται με στοιχεία) Άντε για να μην προεκταθώ στο πως σφραγίστηκε από το ΚΑΥ (κέντρο αεροπορικής υγιεινής) το διαβατήριο βιολογικής ικανότητας πτήσης του κυβερνήτη και στείλω στο απόσπασμα γιατρούς. Ω γέγονε γέγονε..Αλλά κόψτε το παραμύθι σας δεν σας παίρνει πια..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου