Τρίτη 18 Μαρτίου 2025

ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ !!

 

Εργολαβικό φιάσκο !!! Διανοίχθηκε σήραγγα 160 μέτρων σε λάθος σημείο, κατά παρέκκλιση της μελέτης που είχε καταθέσει η κοινοπραξία που υλοποιεί το έργο • Αποκαλύφθηκε χάρις σε μια ερώτηση βουλευτού του ΚΚΕ..--Ρίχνει το μπαλάκι στην κοινοπραξία ο υφυπουργός. 

Ρε γ@μώ την πίστη μου μέσα ο Πολυκράτης της Σάμου (ο κατά τον ψευδοηρόδοτο τύραννος) άνοιξε με τα τότε υπάρχοντα μέσα και κινούμενος εξ αντιθέτων αφετηριών, το υπόγειο υδραγωγείο της πόλης, με ενός μέτρου απόκλιση των συνεργείων !! Είτε πιωμένοι είστε είτε ηλίθιοι.. 

 


Ένα αδιανόητο φιάσκο παραδέχθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, από το βήμα της Βουλής, καθώς στην υπό κατασκευή γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας η κοινοπραξία που υλοποιεί το έργο έχει διανοίξει σήραγγα 160 μέτρων σε λάθος σημείο, κατά παρέκκλιση της μελέτης που είχε εκπονήσει η ίδια η κοινοπραξία. 

Ο Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Κατσώτη, σχετικά με τα «προβλήματα ασφάλειας στην κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό», έριξε το μπαλάκι των ευθυνών στην κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM, υποστηρίζοντας ότι τα έργα δεν τα διοικεί το υπουργείο και επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης που η ίδια η κοινοπραξία είχε υποβάλει. 

«Ήδη η κοινοπραξία έχει ξαναξεκινήσει εργασίες, με τον δέοντα τρόπο, έχει υποβάλει και τη μελέτη η οποία δείχνει πώς θα αποκαταστήσει αυτές στο μήκος των 160 μέτρων. 

Η υπηρεσία προφανώς δεν κάνει αποδεκτές τις όποιες δικαιολογίες της κοινοπραξίας. Θεωρούμε ότι ήταν ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης που η ίδια είχε υποβάλει», ανέφερε ο κ. Ταχιάος. 

Ο βουλευτής του ΚΚΕ ανέφερε ότι «για πάνω από 6 μήνες, και εν γνώσει της "Ελληνικό Μετρό ΑΕ", η κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM προχώρησε την εκσκαφή για 160 μέτρα κατά παράβαση της μελέτης, την ίδια ώρα που καθημερινά δύο βάρδιες εργαζομένων κατεβαίνουν στη σήραγγα και εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές». 

Ο κ. Κατσώτης κάλεσε τον παριστάμενο υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Νίκο Ταχιάο να απαντήσει: 

Ποια προβλήματα ασφάλειας και ποιοι συγκεκριμένοι κίνδυνοι δημιουργούνται από τη μη συμμόρφωση με τη μελέτη εφαρμογής, για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων που απασχολούνται στο εργοτάξιο του ΓΝΑ και ποια για όσους χρησιμοποιούν τις οδικές αρτηρίες, τα νοσοκομεία και τις υπόλοιπες κτιριακές εγκαταστάσεις που βρίσκονται εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής και αν έχουν καταγραφεί αυτοί οι κίνδυνοι από τις αρμόδιες ελεγκτικές κρατικές υπηρεσίες; 

Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση, ώστε να υποχρεώσει τον ανάδοχο για όλες τις αναγκαίες παρεμβάσεις και διορθωτικές ενέργειες και εργασίες στο τμήμα της σήραγγας, όπου διαπιστώνονται προβλήματα ασφάλειας, ώστε να εξαλειφθεί ο κίνδυνος για τους εργαζόμενους στη γραμμή 4 του Μετρό και για όσους κινούνται στη ζώνη επιρροής της εκσκαφής, ώστε να συνεχιστούν οι εργασίες με ασφάλεια, χωρίς καμία βλαπτική μεταβολή για τους εργαζόμενους σε αυτή;

Δεν υπάρχουν σχόλια: