Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες !!
Δεκαετίες τώρα παραμύθιαζαν τους Ευρωπαίους με την ευημερία της ανταγωνιστικότητας.
Για την αλήθεια του λόγου τους την είχαν εντάξει και στο ευρωσύνταγμά τους επί του οποίου: Ο όρος ανταγωνιστικότητα αναφερόταν 423 φορές και ουδεμία ο όρος κοινωνίες.
Έλα όμως που ήρθε η ώρα του ταμείου για ν' αποδειχτεί πως: Πως κατά την επέλασή τους επί των κοινωνιών μπορεί να περιόρισαν το εργατικό κόστος -- απολύοντας χιλιάδες εργαζόμενους-- ή πως επινόησαν χιλιάδες εθελούσιες εξόδους και ακόμη ακόμη, μπορεί και να μετέφεραν την συναρμολόγηση του προϊόντος των αυτοκινητοβιομηχανιών τους σε τρίτες χώρες, με το αποτέλεσμα όμως να παραπέμπει σε μια γνωστή λαϊκή σοφία.
Πως υπό το σύνθημα ότι προετοιμάζονταν για δυναμική εισβολή στην ηλεκτροκίνηση απαλλαγμένες από τα βάρη, έσκαψαν τον λάκκο που έπεσαν οι ίδιοι μέσα! Κι όλες αυτές οι .."επιτυχίες" υπό την χρηματοδότηση του Γερμανικού λαού.
Για να έρθουν στην σκληρή πραγματικότητα όπου:. Το 2024 οι πωλήσεις της BMW μειώθηκαν κατά 13% στην Κίνα, της «Mercedes Benz» 7% και της VW - για την οποία η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά - κατά 10%.
Τώρα ο κλάδος αντιδρά με σκληρότερα μέτρα.
Πέρα από τις σαρωτικές μειώσεις μισθών και τις χιλιάδες απολύσεις, η παραγωγή μεταφέρεται σε πιο συμφέρουσες αγορές και εξετάζεται το κλείσιμο εργοστασίων. Θ' αγοράζετε Μερσεντές made in Ζιμπάμπουε!!
Κι εγώ τώρα τι να κάνω που τα έγραφα δεκαετίες. Απλώς να παραδεχτώ πως είναι πιο εύκολο να εξαπατήσεις τους όχλους παρά να τους πείσεις πως έχουν εξαπατηθεί..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου