Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

ΠΕΙΤΕ ΤΗΣ ΚΑΤΙ ΠΕΙΤΕ ΤΗΣ ΨΕΜΑΤΑ

 

Δεν κλαψουρίζω ποτέ.. Δεν είναι ούτε στο dna μου και κατά συνέπεια δεν προβάλλεται στον χαρακτήρα μου. Το 2015 όταν διήλθα των συμπληγάδων του εμφράγματος. στο ερώτημα του καθηγητή Λεγάκη, γιατί: Αδιαφόρησα τόσο κυνικά για τη ζωή μου, ενώ εκείνος κατά δήλωσή του με θεωρούσε κοινωνικά χρήσιμο γιατί με διάβαζε ανελλιπώς, του απάντησα: Επειδή γιατρέ τα έχω ζήσει όλα και δεν γουστάρω να ζω την ζωή των άλλων. Φτάνει ως εδώ.. Επομένως μια ώρα δικής μου ζωής είναι τρεις χιλιάδες ώρες δικής σου..Ανήκω στην ομάδα εκείνη που είναι η ζωντανή ιστορία του τόπου.. Φαίνεται όμως πως η ζωή, μου την είχε στημένη. Γιατί και σήμερα κατά την δηλητηριώδη χήμειο, μ έστειλε ξανά πίσω και το ραντεβού με τον Άγιο Πέτρο να έχει για πολλοστή φορά αναβληθεί.Και για τα εκ πολιτικού και κοινωνικού αίματος κολλητάρια μου που έφυγαν: Θα ξανασυναντηθούμε εκεί που το αντίο εχει από το λεξιλόγιο διαγραφεί. Όμως. Αν σας ρωτήσει η μάνα μου να ζω αν έμαθα, πείτε της κάτι, πείτε της ψέματα..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: