Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

ΜΑΓΚΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ

 Τον καλούν Όλε Σέτερ και είναι Νορβηγός ποδοσφαιριστής μέλος της Ρόζενμποργκ. Ε, και..Στο και κρύβεται ο άνθρωπος για τον οποίο ο Μπρετόν έγραψε πως σε όλα τα ερωτήματα η απάντηση είναι αυτός. 

Του έγινε πρόταση εκατομμυρίων για να μεταγραφεί στην Μακάμπι Χάιφα και απάντησε μ' ένα κολοσσιαίο ΟΧΙ ..


 

"Εγώ ματωμένα χρήματα δεν γουστάρω" Για ν' αποτυπώσει με γράμματα κεφαλαία τ' όνομά του στον αθλητισμό. 

Επεξηγώντας τη στάση του και αφού απέρριψε με συνοπτικές διαδικασίες την πρόταση, ανέφερε πως δεν επιθυμεί ο μισθός του να είναι βαμμένος με …αίμα και ότι δεν επιθυμεί να αγωνίζεται σε μία ομάδα που στηρίζει έμπρακτα τον πόλεμο του Ισραήλ κατά της Παλαιστίνης.

«Δεν θέλω να μπουν ματωμένα χρήματα στον λογαριασμό μου. Θα ήταν εφιάλτης. Ηταν μια πρόταση [της Μακάμπι] που θα με έκανε οικονομικά ανεξάρτητο. Αλλά ούτε το ήθος ούτε οι αξίες μου μου επιτρέπουν να εκπροσωπήσω αυτή τη χώρα» κατέληξε..

Για να δικαιώσει τον Σενέκα που αποφάνθηκε πως: 

Να μην ενδιαφέρεσαι για τον αριθμό, αλλά για την ποιότητα των οπαδών σου. Το να μην αρέσεις στον υπόκοσμο και στους ηλίθιους, αποτελεί τίτλο τιμής. Κάτι το οποίο έχω εγκολπωθεί ως δόγμα ζωής και εγώ.. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: