Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ.. ΑΜΕΡΙΚΗ :

 Στέφανος Κασσελάκης Ο κόσμος θα χάσει τα σπίτια του σε δύο χρόνια.. Τα έχει ήδη χάσει άθλιε κι εσύ κι οι άλλοι και απλώς περιμένει να του το ανακοινώσει το υποθηκοφυλακείο..

Τι μου θυμίζει αυτό; 


 

Τον αλησμόνητο τον Γιώργο τον Μαρινο στην Μέδουσα ότα με έβαλε πρώτο τραπέζι πίστα ενώ γνώριζε την ιδιαιτεροτητά μου πως δεν τα γουστάριζα αυτά και διάλεγα τις σκιές. Στην απορία μου έτσι μου απάντησε: 

Άκου Ευγένιε. Μόλις το νούμερο βγει για το νούμερό του (αυτοσαρκαζόταν συχνά και εύστοχα) θα με ρωτήσεις: 

"Γιώργο εισαι πούστης;" Αυτό μόνον. 

Έξαλλος έγινα.. Στις κάθετες αρνήσεις μου ξεκίνησε τα παρακάλια και λύγισα. Είπα να πάει στο διάβολο αφού το θέλει κάτι θα θέλει να περάσει στον κόσμο ας του κάνω τη χάρη. 

Τίγκα η Μέδουσα του έκανα την ερώτηση διστακτικά διστακτικά (δεν είμαι θεατράνθρωπος ) για να πάρω την εξής απάντηση μ' εκείνη την δεινή εκφραστικότητά του. "Αμεεεεεεεεε" !!!!!!!! στα μπάσα της φωνής του. 

Ξεράθηκε στα γέλια το μαγαζί. 

Τι θέλει μ' αυτά να πει ο ποιητής; Πως ο κόσμος Κασσελάκη παρά την χασμωδία του το έχει για τα σπίτια του τούμπανο κι εσύ κρυφό καμάρι !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: