Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

ΤΟ ΕΚΠΕΜΠΟΜΕΝΟ ΦΩΣ ...

... ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟ !! ΤΗΝ ΚΑΡΥΟΦΙΛΙΑ ΚΑΡΜΠΕΤΗ...

 Το πληροφορήθηκα χθες από τη βάσανο της χήμειο όταν επιπλέον και για πρώτη φορά με εισήγαγαν οι γιατροί μου στου Γεννηματά ως σήμερα το πρωί..Έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί από την μάχη που δίνουν κατά του καρκίνου μου. 


 

Μ΄εμένα όχι σύμμαχό τους, να τους δηλώνω πως η ζωή μου δεν έχει καμιά αξία, ή τουλάχιστον τόση όση εκείνων που έπεσαν μόλις έξορμοι εν ονόματί της στο πεδίο των πανανθρώπινων ιδεών. "Σε διαβάζουμε μου απάντησαν κι αυτό μας είναι επαρκές". 

Κι επειδή σ' έχουμε σε καταστολή δύο ημέρες, τώρα να σε ενημερώσουμε πως βραβεύτηκε η Καρυοφιλιά Καραμπέτη . Για να θυμώσω.

Αφού για την Καρυοφιλιά που από σκηνής παράγει φως, από ετών γράφω ύμνους 

Διαβάζοντας όμως τους παριστάμενους και τους αποδώσαντες "τιμές" αισθάνθηκα ντροπή. Γιατί είναι ο υποψιασμένος λαός που την είχε δια της ζώσης παρουσίας του τιμήσει  από ετών...


Τον γύρο του κόσμου αποσπώντας παγκόσμια βραβεία και διακρίσεις κάνει η ταινία της Εύας Νάθενα, «Φόνισσα» με πρωταγωνίστρια την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στον ρόλο της εμβληματικής «Φραγκογιαννούς». 

Η γνωστή ηθοποιός αποθεώθηκε από κοινό και κριτικούς κερδίζοντας μερικά από τα πιο σημαντικά βραβεία. 

Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο 64ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, αποσπώντας έξι βραβεία, ενώ η επίσημη πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου του 2023 στο Θέατρο «Παλλάς» στην Αθήνα, παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, και πολλών ακόμα εξεχόντων προσωπικοτήτων. 

Αυτα΄που δεν είχαν καν υποψιαστεί την καλλιτεχνική παρουσία της. 

Ακόμη και όταν στο 21ο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Σαν Φρανσίσκο, στις 23 Μαρτίου 2024, η «Φόνισσα» πήρε το Βραβείο Κοινού Άστρον. Γιατί τιμήθηκε από την πλέμπα.. 

Κι εγώ όπως θα έχετε αντιληφθεί μόνον το λαϊκό ένστικτο εμπιστεύομαι. Και όχι των καλολαδωμένων κριτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: