Τρίτη 11 Ιουνίου 2024

ΜΙΚΡΟΊ ΑΣΗΜΑΝΤΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ

 Τους έχω τσακώσει άπειρες φορές να με αντιγράφουν αλλά δεν εγείρω θέμα πνευματικής ιδιοκτησίας γιατί ξέρω αυτό που αγνοούν. 

Πως όταν ένα πόνημα φτερουγίσει επί της οθόνης σαν πουλί τότε αυτό και έναντι του σοσιαλισμού που ασπάζομαι, είναι κτήμα του λαού και όχι του δημιουργού. 


 

Διασταυρώθηκα σήμερα με σαρκαστική κριτική κατά του ΚΚΕ --σε σχέση με τα ποσοστά του-- από την Αυγή της αδελφής ψυχής, αλλά και την ρυπαροφυλάδα Ελευθερος Ρύπος. Και τι διαμήνυαν ; Το περιέχον από το περιεχόμενο του δικού μου άρθρου σε σχέση με τα ποσοστά του ΚΚΕ. 

Γράφει η Αυγή : «Τους πέρασε ο Βελόπουλος, αλλά δηλώνουν ικανοποιημένοι» Και ο ελευθεριάζων τύπος: Κέρδισε αλλά έχασε το ΚΚΕ: 

Τι έγραψα πολύ πριν εγώ; Ιδού : http://klydonas.blogspot.com/2024/06/blog-post_88.html.. 

Με δυο τρεις λέξεις 

Πως σήμερα ακόμη και τα βιβλία δεν διαβάζονται. Ακουγονται. (audiovox) Γιατί τελούμε εν αρχή του ηχοεικαστικού και ψηφιακού αυνανισμού. Ανεξαρτήτως αν αυτό είναι νοητικός ακρωτηριασμός, αφού ικανοποιούνται αποκλειστικά οι δύο από τις πέντε αισθήσεις, έχει επιβληθεί από την σύγχρονη τεχνολογία κι όποιος αποπειραθεί να την παλέψει, θα είναι πράξη αυτοχειρίας ως εκείνη των βρετανών Λουδιτων στην κλωστοϋφαντουργία. 

Δεν μένει επομένως παρά να την εκμεταλλευτεί.. 

Καλός κι άγιος ο  Κουτσούμπας γράφω αλλά δεν έχει followers !! 

Οφείλει το ΚΚΕ να εφεύρει ανάμεσα από τα χιλιάδες πιστά και μορφωμένα μέλη του έναν τύπο που να γράφει στον φακό, έστω και αν το ρίσκο της απώλειάς του θα είναι μεγάλο, όταν αναπόφευκτα θα μετεξελιχθεί σε -- να δείτε πως το λένε οι τηλεοπτικές χαζοβιόλες -- αν ναι, σε σταρ!! 

Γιατί σε καμιά περίπτωση δεν είναι πολιτικά ανεκτό ένα κόμμα των μεγάλων και αιματοβαμμένων ταξικοαπελευθερωτικών αγώνων, να κόβει το νήμα των εκλογών στην ίδια ευθεία με τηλεπλασιέδες και πολιτικά νούμερα, που φιλοδόξησαν δια των εκλογών να καταστούν φυσικοί αριθμοί. 

Όμως εγώ είμαι γιος ενός καπεταάνιου αντάρτη και μιας αντάρτισσας, κομμουνιστές και οι δύο, που όπως οι σύντροφοί της μου την έχουν περιγράψει, πηδούσε σαν κατσίκι από βράχο σε βράχο πυροβολώντας Γερμανούς. 

Και δεν ξεχνώ πως πρώτη φορά είδα το όνομα μου δημοσιευμένο και μάλιστα πρωτοσέλιδα από τον Ριζοσπάστη, όταν είχα επιφορτωθεί της παρακολούθησης της δίκης των βασανιστών Χατζηζήση και της εν ονόματι Θεοφιλογιαννάκος ανθρωπόμορφης φρίκης. 

Και το κόμμα αυτό το πονάω, κι ας μην είμαι μέλος του. Γιατί όπου και αν βρίσκομαι κουβαλώ μαζί μου τις ιδεολογικές μου βαλίτσες την ξυριστική μου μηχανή και μια οδοντόκρεμα

Λοιπόν δημοσιογραφικά σούργελα. 

Μεταφέρω ως έχει έναν από τους μεγαλειώδεις μας ποιητές αλλά λαπάδες κατά τον αλησμόνητο Κούβελα κορυφαίο λιβανιστήρι της δεξιάς. Τον Νομπελίστα Γιώργο Σεφέρη..

"Πρόκειται περί ευνουχισμένων  διαχειριστών, μοιραίων κηνσόρων και τυφλών εβραίων της καπιταλιστικής εξουσίας"

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: