Τρίτη 7 Μαΐου 2024

ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ

 Μεταφέρω αυτούσια την επιστολή της Ζάνας Πεμπόνη που αν μη τι άλλο εκφράζει την οργή της σε ότι κι εμένα αγγίζει,, Την κοινωνική υποκρισία 

.......................

 

Από τον αδιάκοπο πόλεμο των δημοσιευμάτων εδώ μέσα υπό το πρόσχημα της Φιλοζωίας,αποδεικνύεται ότι αλλά είναι τα κίνητρα όσων ισχυρίζονται ανύπαρκτες ιστορίες.
Δεν καταφέρατε να μου αρπάξετε τα ζώα της Αθήνας και τώρα εισβαλλετε στον χώρο της προσωπικής μου ζωής.
Κατιναρια της ελεηνης μορφής που με εμφανίζετε ως"κακονοικυρα που δεν ξέρω να βράσω ένα αυγό"η πως χρωστώ κοινόχρηστα.
Το φιλαράκι σας στην Γεναδιου,ο Γεωργιανός ντε,που βάλατε το βράδυ εκείνο να με βγαλει από το σπίτι μου και να ανοίξει το κεφάλι μου,
Αναζητείται από τον 5ο Τακτικό Ανακριτή για ληστεία μετά βαρύτατων Σωματικών βλαβών(όχι σε βάρος μου,αλλού*εδρασε*το φυντανι.
Άρα,
ΔΕΝ είναι τα σκυλάκια μου που ενοχλούν.
Αργά η γρήγορα,θα βρεθεί τι κρύβεται πίσω από το μένος σας..
Μήπως και ποιοι κρύβονται πίσω σας;
Σε μια Ελλάδα και Κύπρο που διατηρούμε νωπες τις μνημες της Τραγωδίας ,την εισβολή του Αττίλα στην Κύπρο,τους αγνοούμενους,τα αδέλφια μας τους Κύπριους που άφησαν ρημαγμένα τα σπίτια,το βίος και τις ζωές τους για να καταφύγουν πρόσφυγες στην Ελλάδα και αλλού,
Εσύ έχεις το θράσος να μας λες για τους εποίκους Τούρκους φίλους σου στα κατεχόμενα και να μας τους εκθειάζεις από πάνω.
Να μας λες τι ωραία που σε φιλοξένησαν οι σφετεριστές στα σπίτια και τις ρημαγμένες εκκλησίες που άφησε πίσω του ο εισβολέας.
Και ισχυρίζεσαι πως "αγαπάς"τούτο τον ρημαγμένο τόπο,το φύλλο το χρυσό πράσινο,όπως τον ιστορεί ο ποιητής.
Φτου σου ντροπή της ντροπής.
Φτου σας και οσοι στηρίζετε όλα αυτά τα αισχη.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Λαϊκή Συσπείρωση την"πατάει"βάζοντας στο ψηφοδέλτιο της κάποιον που δεν έχει καμμία σχέση με όσα ευαγγελίζεται το ΚΚΕ.
Εννοώ τον"κύριο"που σε σιγονταρει ντε,τον"ξάδελφό"αυτουνου που δικάζεται για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος μου τον Σεπτέμβριο.
Εμφυλης βία το λένε κυράτσα.
Και αν δεν ήμουν γυμνασμενη ώστε να αμυνθώ,
Σήμερα θα είχα την τύχη της Τοπαλουδη.
Όμως η "άλλη "φιλενάδα σας,κιχ για αυτό,έτσι;
Μόνο γιατί παίρνει άσχημα στην Σύρο και δεν μετατέθηκε στην Πάτρα,έμαθα από το διαδίκτυο να λέει.
Από το νησί με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στα Δωδεκάνησα ως τον Μαραθώνα και τα κατεχόμενα η τον άθλιο που έβαφε το μουστάκι και έβγαζε λόγους ως σωσίας στη Βαυαρία,εβδομήντα χρόνια δρόμος.
Εσύ τα λες.
Όχι εγώ.
Εσύ .Στον δικό σου"τοίχο",ανερυθριαστα μιλάς ακόμη και για την εισβολή την 1/9/1939 στην μαρτυρική Πολωνία.
Έναν "ζωτικό χώρο"σε βάρος άλλων,αθώων λαών.
Πάντοτε το ίδιο τραγουδάκι του purus homminis fascistus.
Αλήθεια,
Γιατί η εμμονή σας για την δεύτερη ενασχόληση μου ως Διερμηνέα και δεν έχετε αναφέρει πως η κανονική μου εργασία είναι Δημοσιογράφος/ εκπαιδευτικός στη Δημόσια Εκπαιδευση και πως έτσι βγήκα στη Συνταξη;
Δεν ρωτάτε το άλλο"φυντανι";
Αυτό που δώσατε τον Γιωργάκη την ίδια κιόλας μέρα της 13/2/2021;;
Ποιοι "κρύβονται"πίσω σας άθλια τρολακια;
"Πως"βιοποριζεσθε αφού μόνο με τα"ζώα"ασχολείστε;
Τόσο "προσοδοφόρο"είναι το"επάγγελμα";

Δεν υπάρχουν σχόλια: