Τρίτη 16 Απριλίου 2024

ΑΓΝΩΜΟΝ ΔΙΠΟΔΟ

 Κάποιοι --κατά κακή τους μοίρα ελάχιστοι-- με μέμφονται γιατί κατέστην ο σημαιοφόρος της Ρωσικής προπαγάνδας κατά συνέπεια από ορφανό του Στάλιν μεταμορφώθηκα σε πρακτορίσκο του Πούτιν!! 


 

Να τους ενημερώσω πως από αυτά που μου καταλογίζουν ή που σκέφτονται εγώ χειρότερα θα κάνω.. 

Τη τελευταία επιταγή από την πρώην KGB μόλις προχθές την εισέπραξα.. 

Εκείνο που --δυστυχώς για τους άσπονδους φίλους μου-- έχω όμως από καιρού και από τους γονείς μου εισπράξει, είναι η πολιτική και κοινωνική ηθική και η άριστη γνώση της ιστορίας. 

Οι πρώτες έτσι με υποχρεώνουν να είμαι ευγνώμων προς τους ευεργέτες μου και η δεύτερη να γνωρίζω ως το περιέχον του περιεχομένου της. Λοιπόν παλιομαλάκες, ανώνυμοι θρασύδειλοι, ιδού γιατί:

Μια από τις ριζοσπαστικότερες καταγγελίες διαγραφής του ελληνικού χρέους παραπέμπει στο ιστορικό παράδειγμα της διαγραφής από την Σοβειτική Ένωση των χρεών του Ελληνικού κράτους προς την Τσαρική Αυλή ή επί της γλώσσας μου καμαρίλας. 

 «Κανένας λαός δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώσει την αξία αυτών των αλυσίδων που του είχαν φορέσει στην διάρκεια των αιώνων» είχε πει ο Λένιν. 

Υπό αυτή την έννοια ανακουφίστηκε και ο ελληνικός λαός στον οποίο οι Σοβιετικοί όχι μόνον δώρησαν τα νοσοκομεία Τζάνειο και Ελπίς και μια σειρά οικοδομημάτων ως εκείνο που φιλοξενεί το ρολόϊ στον Πειραιά, αλλά και κάτι εκατομμύρια χρυσές λίρες και όχι χρεόγραφα μαϊμούδες του τύπου ευρώ. 

 Αλλά ως αποδεικνύεται ενώ είμαστε μικρός λαός διαπράττουμε μεγάλα εγκλήματα. Αμέσως μετά στείλαμε (δια μέσου του ..εθνάρχη του Λευτεράκη του Βενιζέλου ) εκστρατευτικό σώμα ελλήνων αξιωματικών να πολεμήσει κατά των ευεργετών μας στο πλευρό των αντεπαναστατών…

 "Νομίζω πως ο καλύτερος ορισμός για τον άνθρωπο είναι «το αγνώμον δίποδο".

Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι
Ρώσος συγγραφέας  (1821-188
1)  

Γι αυτό μας σιχαίνομαι..φασισταριά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: