Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023

ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

 

Επί τέλους εξήλθα μόλις χθες του Ερρίκος Ντυνάν όρθιος ξανά. Έστω και ακρωτηριασμένος. Τσιγάρο γιοκ. Ήταν απόλαυση πενήντα ετών. 

Μυθριδατισμός κατά τους θεράπονες ιατρούς μου. 

Φόρτωνα στον καπνό του τις δοκιμασίες της ζωής για να μου τις επιστρέφει σε γλυκιά αλλά δηλητηριώδη μορφή. Τόσο που διήλθα του Αχέροντα ενός ΧΑΠ αλλά δεν είχα το αντίτιμο για τον βαρκάρη και μ’ έστειλε άναυλα πίσω.. 


 

Η στάμνα πάει πολλές φορές στη βρύση αλλά μια φορά σπάει επιμένει η λαϊκή σοφία, μ εμένα αψηφώντας τους κινδύνους να εξακολουθώ να ιχνηλατώ τους κακούς.. 

Ή μήπως είμαι ο ίδιος κακός όταν τους αποκαλύπτω; 

Επειδή οι αστικοποιημένοι βλάχοι – το χειρότερο είδος, ούτε βλάχοι είναι ούτε αστοί— διατηρούν μια παράξενη άποψη για τις ενοχές τους. 

Τις μεταφέρουν στους άλλους αφοριστικά.. 

Δεν φταίει ο φονιάς φταίει αυτός που τον αποκάλυψε. 

Θα κριθεί αυστηρά ο μόλις αποδημήσας βασιλικός απόγονος εκείνων που προκάλεσαν την Μικρασιατική καταστροφή, δηλώνει το εν ονόματι Μητσοτάκης πολιτικό λαμόγιο. 

Δεν φταίει το καθεστώς που ενθρόνισε το ποδοσφαιρικό λαμόγιο Πελέ στο βάθρο αλλά οι άλλοι που τον μάρκαραν ποδοσφαιρικά και πολιτικά με τα μάτια. 

Δεν φταίει ο ακροδεξιός Ντογιάκος που άρπαξε από τα μαλλιά το σύνταγμα αλλά εκείνοι που δεν φρόντισαν να φορέσουν στο σύνταγμα περούκα. 

Ρε δεν πάτε στο διάβολο λέω εγώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: