Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

ΤΟ ΑΞΙΖΕ Ο ΝΤΟΥΣΚΟΣ

 Φοιτητής της Ιατρικής με αγωγή και ευπρέπεια μας έστειλε ένα μήνυμα κοινωνικής ανάτασης: Μην τα παρατάτε δηλώνει. Η επιτυχία έρχεται ως φυσικό επακόλουθο μιας σειράς αποτυχιών. Συγχαρητήρια παλικάρι μας είσαι απ' αυτούς που ξέρει πως ακόμη και αν δεν φορούσες το μετάλλιο στο στήθος σου άξιζε το ταξίδι...

 


Ο Στέφανος Ντούσκος έκανε περήφανη όλη την Ελλάδα με την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Ο 24χρονος κωπηλάτης μέσω του Sputnik στέλνει το μήνυμα του σε όλους τους Έλληνες. 

O Στέφανος Ντούσκος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο σκιφ ανδρών στην Ιαπωνία και λίγες ώρες μετά το ανέβασμα του στην πρώτη θέση του βάθρου μας μίλησε για τις στιγμές που ζει και τον έκαναν να αλλάξει μέχρι και σταδιοδρομία. 

«Δεν πίστευα στο χρυσό μετάλλιο» Ο 24χρονος χρυσός Ολυμπιονίκης ξεκίνησε την κωπηλασία το 2012 σε ηλικία 15 ετών και παρότι στο Τόκιο όλοι είχαν στρέψει την προσοχή τους στο παιδί κουμπί τον Τσιτσιπά, τελικά μας το έφερε άλλος Στέφανος. Ο ίδιος, το περίμενε;

«Ήμουν σε πολύ καλή φυσική κατάσταση και ήξερα πως θα πήγαινα για ένα μετάλλιο. Δεν πίστευα ότι θα ήταν το χρυσό και είμαι πολύ χαρούμενος που το κατέκτησα» ανέφερε. Το σύνθημα που είπε μπροστά στην κάμερα 

– Σε τρελά κέφια ο Ολυμπιονίκης μας 

«Αν δεν είχα πάρει μετάλλιο, θα σταματούσα» 

Ο Στέφανος Ντούσκος είναι φοιτητής της Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, αλλά το έχει "παγώσει" λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο και ήθελε να γίνει ορθοπεδικός ή αθλίατρος. Πριν την Ολυμπιάδα της Ιαπωνίας είχε σκοπό να ξεκινήσει τις σπουδές του από τον Σεπτέμβριο, όμως, το μετάλλιο του αλλάζει τα πλάνα. «Αυτό που θέλω τώρα είναι να ξεκουραστώ λίγο και από τη νέα χρονιά βλέπουμε. Στόχος μου είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες το 2024 στο Παρίσι. 

Την Ιατρική την έχω "παγωμένη" και τώρα φυσικά έπαιξε ρόλο το χρυσό μετάλλιο. Αν δεν το είχα πάρει, θα έπρεπε να σταματήσω, αφού δεν είχα κάποια δουλειά, αλλά και λόγω χορηγών. Έχω μόνο ένα χορηγό και τα πράγματα ήταν πάρα πολύ δύσκολα» εξήγησε στο Sputnik. 

 Συγκινημένη η μητέρα του Στέφανου Ντούσκου: 

Δεν περιμέναμε να πάρει το χρυσό 

 

 


 «Έχω μιλήσει στους πάντες, εκτός από τους γονείς μου» O 24χρονος Κωπηλάτης είδε τους κόπους πέντε χρόνων να ανταμείβονται στο Τόκιο και γνωρίζει μόλις επιστρέψει στην Ελλάδα ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνει. «Θα κάτσω με τους φίλους και την οικογένεια μου στα Γιάννενα, να τα πούμε όλοι μαζί. Μέχρι στιγμής έχω μιλήσει στους πάντες, εκτός από τους γονείς μου» τόνισε. «Αφιερωμένο και στην κοπέλα μου» Ο Στέφανος Ντούσκος δεν αποχωρίζεται το χρυσό μετάλλιο από το στήθος του από την στιγμή που το κρέμασε και το αφιερώνει σε όλους. 

«Το μετάλλιο το αφιερώνω σε όλους που με βλέπουν. Στους προπονητές, στους γιατρούς, στους γονείς μου, στην κοπέλα μου, στην ομοσπονδία. » επισήμανε. «Να μην παρατήσουν ποτέ τα όνειρά τους»

 Το Sputnik ζήτησε από τον Χρυσό Ολυμπιονίκη στους Αγώνες του Τόκιο να στείλει ένα μήνυμα σε όλους τους Έλληνες. «Θέλω να πως σε όλους τους Έλληνες να μην παρατήσουν ποτέ τα όνειρά τους και όταν έρθει η πρώτη δυσκολία να μην την αφήσουν να τους ρίξει κάτω. Να προσπαθήσουν μέχρι και την τελευταία φορά. Να μην πουν απέτυχα. Μέσα από τις αποτυχίες γινόμαστε πιο δυνατοί και τότε έρχεται η επιτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: