Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

ΣΕ ΤΟΥΤΑ ΕΔΩ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ

 Μου καταγγέλλουν αναγνώστες πως κάτω από κάθε μου ανάρτηση προβάλλεται μια
φράση κωδικοποιημένη σύμφωνα με την οποία ανακοινώνεται "προβολή νήματος" και φυσικά συμβαίνει πρώτη φορά. Το ότι έχω στοχοποιηθεί από το καθεστώς μου είναι απολύτως γνωστό και το ξέρω από τις άκρες που έχω στις σκοτεινές υπηρεσίες του.. Αν έτσι η ..προβολή νήματος αφορά κάποια διαδικαστική ή τεχνική σημειωτική της παραπομπής στον ιστότοπό μου έχει καλώς.. Μου είναι παντελώς αδιάφορες οι ψηφιακές μαλακίες του φατσοβιβλίου.. Στη περίπτωση όμως που ίσως αποτελεί προειδοποίηση πολιτικής επικινδυνότητας για τους νεοεισερχόμενους ώστε να τρομοκρατηθούν και ν αποτραπεί η είσοδός τους και πως κατόπιν αυτού θα τρομοκρατηθώ κι εγώ, να ξέρουν πως σε τούτα εδώ τα μάρμαρα μαύρη σκουριά δεν πιάνει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: