Μ εκνευρίζουν σε βαθμό κακουργήματος τα βαποράκια του συστήματος που προκειμένου να καθυποτάξουν την ελεύθερη σκέψη και δημιουργία, υποτιμούν το εκπαιδευτικό μας σύστημα το οποίο ανέδειξε σειρές σπουδαίων επιστημόνων με πολιτική θέση --και είναι αυτό που ενοχλεί-- για να εξυμνήσουν το χέρι που τους ταΐζει. Εν προκειμένω τη Κορέα αναμιγνύοντας τρίχες με βούτυρο.
Γράφει:
«Η διαχείριση επιδημιολογικών κρίσεων διαφέρει από χώρα σε χώρα και αρκετοί αναρωτιούνται γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορές. Δεν θα μπορούσαμε π.χ. να αντιγράψουμε την πολιτική της Νότιας Κορέας που δεν εφάρμοσε lockdown αλλά εφάρμοσε πολλά άλλα δραστικά μέτρα όπως το κλείσιμο των σχολείων και την απαγόρευση των συγκεντρώσεων;»
Ο ορισμός της παραπλάνησης. Αναφέρεται σε μια χώρα τεχνολογικά προηγμένη με πολυποίκιλη και εξωστρεφή παραγωγή και την συγκρίνει με τον τόπο καταγωγής του που τη συνεργεία του κατέστη πιάτσα τύπου οδού Φυλής για την εξυπηρέτηση των διαστροφών της Ευρωπαϊκής ολιγαρχίας!!
Και τι προτείνει; Αυτό που η ελίτ επιτάσσει γιατί φοβάται τις εξεγέρσεις. Απαγόρευση των συγκεντρώσεων!!
Μα δεν αρκείται μόνο σε αυτό. Εξυμνεί την τεχνολογία του μεγάλου αδελφού δια της οποίας αιχμαλωτίζεται ανφάς και προφίλ η εικόνα ενός εκάστου εξ ημών, αλλά ενδύοντάς τη με τη ρομφαία της εξέλιξης για να μας κάνει ωραία μέση.
Κι αφού μας περιγράφει, για την ανάγκη των πέντε λεπτών προσωπικής προβολής τις διασυνδέσεις του με Κορεάτες αξιωματούχους, συγκρίνει ανίερα τα δύο συστήματα υγείας για να συνεχίσει -- ανακαλύπτοντας τον τροχό και όχι τις ευθύνες του--, πως το εγχώριο υπολείπεται κατά πολύ εκείνου της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου. Λέξη όμως δεν αναφέρει για την καταστροφική ισοπέδωση από την πολιτική του εργοδοσία, όλου του πεδίου της ελληνικής παραγωγής, που δια των μνημονίων εν τέλει επέφερε τη πρόωρη δύση του λαού.
Και καταλήγει:
«Αυτό που μου έκανε εντύπωση με τους Κορεάτες φοιτητές ήταν η συστηματική προσήλωση στις σπουδές τους και η ευρύτητα της επιστημονικής τους προσέγγισης. Οι Κινέζοι φοιτητές είναι καλοί στα τεχνικά μαθήματα αλλά έχουν δυσκολία κατανόησης συνθετών προσεγγίσεων στις κοινωνικές επιστήμες. Θεωρούν ότι υπάρχει πάντα μια προσέγγιση στην επίλυση ενός προβλήματος. Αντιθέτως οι Κορεάτες έχουν εκπαιδευθεί να αναζητούν πολλαπλές επιστημονικές προσεγγίσεις και επιλογές.»
Τι σας λέει ; Πως πρώτον θέλει εργαζόμενους τους απεργούς κατά τα πρότυπα των σχιστομάτηδων που εξακολουθούν να παράγουν κατά τη διάρκεια της απεργίας, ως στρατιωτάκια ακούνητα αμίλητα κι αγέλαστα με λευκά περιβραχιόνια.. Και κάτι επαχθέστερο αυτού. Τη θρησκευτική προσήλωση στην επιστήμη ωσάν αυτή να εντάσσεται όχι στην υπηρεσία του ανθρώπου αλλά ναρκισσιστικά του εαυτού της και των χορηγών της.
Η επιστήμη για την επιστήμη και όχι για τον άνθρωπο!! Και με λόγια πεζοδρομιακά.. Ότι τρώγει ένας επιστήμων το μεταβολίζει σε χρυσό ενώ εμείς σε σκατά. Ρε πάρε το κουβαδάκι σου και παίξε σ’ άλλη παραλία γιατί εδώ έχει κύμα και θα πνιγείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου